Meer Mokkels
Mokkels.nl instagram

Partners

Gaby Blaaser Wesley Sneijder
21 JULI 2019

Is Wesley Sneijder ‘bezig’ met Gaby Blaaser?

Waar rook is, is vuur…

Reageren

Nieuwe mokkels instagram fan pagina

Discussietools
5 januari 2019, 16:05
huusje
Super Moderator
Bedankjes:20.406
18.880 bedankjes in 3.621 posts
Bedankt voor je begrip, Epiceply.

GRTZ
Huusje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Epiceply Bekijk bericht
Ok, sorry respecteer het! Haal wel even het logo weg en verrander de naam wel even. Wilde alleen maar laten zien hoe er zou gaat uitzien maar had niet nagedacht over de gevolgen van het gebruik van de naam enz.

Nogmaals sorry hiervoor en ik hoop dat het idee gewardeerd word door de admins en ik hiermee door mag gaan. Ik vind zelf dat er veel potentie zit in een instagram account en vind het jammer dat de pagina van het forum zelf niet actief meer is met posten.

Tot er serieus antwoord is van de admins haak ik ook het linkje weg van de pagina zelf. Ik zal voortaan 2 keer nadenken voor ik iets wil opzetten maar ben soms gewoon te enthousiast!

Groetjes,
Epiceply
5 januari 2019, 13:07
Epiceply
Active member
Bedankjes:92
825 bedankjes in 221 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Beste Epiceply, ik heb je idee voorgelegd aan de admins van mokkels.nl. Totdat zij gereageerd hebben, gaan wij hier niet mee akkoord. Je gebruikt het logo en de naam Mokkels voor je eigen Instagram site en wil nu ook dat we op de hoofdpagina voor jouw Instagram-site reclame gaan maken. Dit is niet jofel. En nogmaals: ik laat het aan de admins wat hiermee gaat gebeuren, maar wij staan hier niet achter en willen dat je hiermee stopt. Dus een ander logo en een andere naam voor je Instagram-account graag.

GRTZ
Huusje

Ok, sorry respecteer het! Haal wel even het logo weg en verrander de naam wel even. Wilde alleen maar laten zien hoe er zou gaat uitzien maar had niet nagedacht over de gevolgen van het gebruik van de naam enz.

Nogmaals sorry hiervoor en ik hoop dat het idee gewardeerd word door de admins en ik hiermee door mag gaan. Ik vind zelf dat er veel potentie zit in een instagram account en vind het jammer dat de pagina van het forum zelf niet actief meer is met posten.

Tot er serieus antwoord is van de admins haak ik ook het linkje weg van de pagina zelf. Ik zal voortaan 2 keer nadenken voor ik iets wil opzetten maar ben soms gewoon te enthousiast!

Groetjes,
Epiceply

Laatst gewijzigd door Epiceply; 5 januari 2019 om 13:17.
Met citaat reageren
5 januari 2019, 11:29
huusje
Super Moderator
Bedankjes:20.406
18.880 bedankjes in 3.621 posts
Beste Epiceply, ik heb je idee voorgelegd aan de admins van mokkels.nl. Totdat zij gereageerd hebben, gaan wij hier niet mee akkoord. Je gebruikt het logo en de naam Mokkels voor je eigen Instagram site en wil nu ook dat we op de hoofdpagina voor jouw Instagram-site reclame gaan maken. Dit is niet jofel. En nogmaals: ik laat het aan de admins wat hiermee gaat gebeuren, maar wij staan hier niet achter en willen dat je hiermee stopt. Dus een ander logo en een andere naam voor je Instagram-account graag.

GRTZ
Huusje
5 januari 2019, 10:04
Epiceply
Active member
Bedankjes:92
825 bedankjes in 221 posts
Ik heb gemerkt dat het officiele Instagram account van mokkels de laatste 2 jaar steeds meer begint dood te bloeden. Daarom heb ik besloten om deze pagina een nieuw leven in te blazen.

Vanaf heden start ik een eigen mokkels fan pagina. de pagina zal bestaan uit een dagelijkse post van een bn'er op alfabetische volgorde. Op een doordeweekse dag zal dit een keer zijn een in de weekende twee keer. Op woensdag zal er ipv een foto een leuke video worden gepost. Tot nu toe bevat de pagina 11 vrouwen.

Mischien een leuk idee om dit aan te kondigen via de hoofdpagina zodat er meteen een groot publiek word bereikt, zowel de bezoekers met als zonder account.

Laatst gewijzigd door Epiceply; 5 januari 2019 om 13:14.
Met citaat reageren
Onze partner
Reageren
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave
Volg mokkels.nl: