Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van RAPIDshare Index

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: RAPIDshare Index

    Er staat weer een nieuwe rapidshare index file van mij online (16 januari). Ik heb in mijn signature nu de datum (060116) van de index file erbij gezet, kun je meteen zien of er al een nieuwe is.

    Er is aardig wat bijgekomen en ik heb bijna alle filmpjes van Katherine Kelly Lang (weer) moeten reposten. Ze zouden nu allemaal weer moeten werken.

    In het vervolg geen berichtgeving meer dat er een nieuwe index file is, tenzij ik iets belangrijks te melden heb. Hou dus mijn signature in de gaten!
    Reageer

    #2
    RE: RAPIDshare Index

    Rapidshare Zoekmachine:
    http://www.rapidshare-search.com/
    Reageer

    #3
    RE: RAPIDshare Index

    Ik heb een nieuwe file van al mijn filmpjes op rapidshare gezet (zie mijn signature). Het is nu een html file geworden zodat je direct van rapidshare kunt downloaden. Dus geen gehannes meer met copy en paste vanuit een txt file.

    Overal waar een * achterstaat, daar zijn nieuwe filmpjes bijkomen.

    Verzoekjes om verdwenen filmpjes te reposten zijn welkom.
    Reageer

    #4
    RE: RAPIDshare Index

    Ik heb nu mijn eigen rapidshare index online gegooid en meteen maar verwerkt in mijn signature. Zo kunnen jullie dus heel handg zien wat ik al ge-upload heb. Deze probeer ik om de zoveel tijd te updaten en natuurlijk met jullie te delen.

    Mocht er een filmpje in staan die het niet meer doet, laat het me weten en ik zal hem opnieuw uploaden (als ik hem nog heb).

    @moderators: deze thread hoort eigenlijk thuis in "Hoe en waar te uploaden" vind ik.

    **Aangepast door: khebher / 2005-12-03 20:34:26**
    Reageer

    #5
    RE: RAPIDshare Index

    Vreemd ... de code die je moet meegeven staat al aangegeven in dezelfde regel ....
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
334 views
Laatste bericht
0 reacties
194 views
Laatste bericht
0 reacties
217 views
Laatste bericht
0 reacties
191 views
Laatste bericht
0 reacties
208 views
Laatste bericht
3 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
4k views
Laatste bericht
356 reacties
450k views
Laatste bericht
Werken...
X