Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Youtube, Google video & 123video

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #16
    Oorspronkelijk gepost door MANIAC
    Iemand nog een ander idee?
    Kan zijn dat ik weer dom uit m'n nek *** want ik ben niet echt thuis in dit soort zaken.

    Maar ik kan me herinneren dat je WMP 11 ook eerst moet registreren oid....iig daar was wat mee voordat je die kon gebruiken.

    Nu zal je dat wel gedaan hebben...maar zo niet kijk dat dan even na.

    Maar ja...wat heeft WMP eigenlijk met Youtube te maken???

    En met Flash moet je ff kijken of je Internetbrowser de standaardbrowser is.....had ik ook
    dat ik IE als standaarbrowser had en flashfilmpies NIET in FF kon kijken.
    Aangepast door Kanus; 10 februari 2008, 20:22.
    Reageer

    #17
    Oorspronkelijk gepost door MANIAC
    Ik heb een pc geinstalleerd en daar zit op mediaplayer 11 en k-lite codec pakket de laatste. Maar ik krijg de youtube filmpjes niet aan de gang ze doen 3 seconden en dan stopt het clipje. Ook voor alle codecs geinstalleerd waren was dit al het geval.

    Iemand enig idee?
    Als ik daar op Google, dan lijkt dat allemaal te maken te hebben met FlashPlayer en de instellingen van FlashPlayer




    The Buster
    Reageer

    #18
    Oorspronkelijk gepost door hooters Bekijk bericht
    Vdownloader werkt nog steeds uitstekend, dus ik weet niet wat jij verkeerd doet!

    btw. Er is een nieuwe versie en die kan van nog veel meer sites downloaden en converteren.

    Vdownloader 0.5
    Klopt sorry...
    En hij geeft het constant aan ook als er een nieuwere versie is ..
    Thanks Tjaka
    Reageer

    #19
    Oorspronkelijk gepost door tjaka Bekijk bericht
    Normaal gesproken kon je met v downloader de clipjes downloaden maar dat w erkt niet meer wmv recorder ook niet is er iemand die dat wel weet een proggie of zo!

    Grtz Tjaka
    Schijnt dat je ook via ripzor videos van Youtube kan downloaden... Blijkt dat je daar ook FLV player en converter kunt ophalen
    Aangepast door collector 1; 16 juni 2007, 23:16.
    Reageer

    #20
    Oorspronkelijk gepost door tjaka Bekijk bericht
    Normaal gesproken kon je met v downloader de clipjes downloaden maar dat w erkt niet meer wmv recorder ook niet is er iemand die dat wel weet een proggie of zo!

    Grtz Tjaka
    Vdownloader werkt nog steeds uitstekend, dus ik weet niet wat jij verkeerd doet!

    btw. Er is een nieuwe versie en die kan van nog veel meer sites downloaden en converteren.

    Vdownloader 0.5
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X