Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Carol Kirkwood

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    carol

    Goedenavond nohill68, ik ben akkoord met jij, ik denk ook niet dat Carol zich halfbloot door haar partner zou laten fotograferen. Maar hoe is het mogelijk om dat te doen ? Deze personen zijn heel slecht, ik vind dat een vrouw als Carol niet de mishandeld verdient op die manier. Ik geef uw mijn akkoord om mijn post te verdwijnen. Volgende keer ga ik uw mening vragen met een privaat mail. Sorry met Carol. Ik wilde Carol niet belachelijk maken. Daag.
    Reageer

    [QUOTE=hero44542000;1025179]Goedendag. Kunt u me zeggen als de beelden hier fakes zijn? Dank u voor uw antwoorden. Tot weldra. Daag.

    Ik heb ze eerder voorbij zie komen, maar die uitspraak durf ik niet te doen. Gezien de omvang van de borsten in de jurken in de uitzendingen ben ik geneigd te zeggen dat deze pics echt zijn, maar de laatste, daar heb ik sterk mijn twijfels over. Ik denk niet dat Kirkwood zich halfbloot door haar partner zou laten fotograferen.
    Aangepast door huusje; 8 augustus 2018, 14:50.
    Reageer

    fake?

    Goedendag. Kunt u me zeggen als de beelden hier fakes zijn? Dank u voor uw antwoorden. Tot weldra. Daag.

    *** foto's zijn echt, maar illegaal verkregen, dus graag niet meer posten. Dank je ***
    Aangepast door huusje; 8 augustus 2018, 14:49.
    Reageer

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
3k reacties
1.418k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.228k views
Laatste bericht
2k reacties
3.742k views
Laatste bericht
2k reacties
4.125k views
Laatste bericht
81 reacties
97k views
Laatste bericht
857 reacties
1.241k views
Laatste bericht
434 reacties
1.077k views
Laatste bericht
234 reacties
309k views
Laatste bericht
Werken...
X