Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Feedback mokkelforum

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door KingBee Bekijk bericht
    Krijg bij het openen van de thread niet die melding met FF.
    Bij het openen van een van de foto's wél.

    Om die reden een aantal berichten verwijderd. Kijk even of het nu wel goed gaat.
    Thnx,

    FYI Kreeg het ook alleen als ik op de foto's klikte gepost door houston10, niet bij het openen van de thread.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door knapie Bekijk bericht
    Ik krijg altijd een Malware melding als ik het topic van Olivia Munn probeer te openen. Volgens de melding zou de malware afkomstig zijn van haar eigen site, oliviamunn.org

    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...99-olivia-munn
    Krijg bij het openen van de thread niet die melding met FF.
    Bij het openen van een van de foto's wél.

    Om die reden een aantal berichten verwijderd. Kijk even of het nu wel goed gaat.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door knapie Bekijk bericht
    Ik krijg altijd een Malware melding als ik het topic van Olivia Munn probeer te openen. Volgens de melding zou de malware afkomstig zijn van haar eigen site, oliviamunn.org

    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...99-olivia-munn
    Yup! Firefox geeft bij mij de volgende melding...

    Gerapporteerde aanvalpagina!

    De pagina op oliviamunn.org is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

    Aanvalpagina’s proberen programma’s te installeren die privégegevens stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.Sommige aanvalpagina’s verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.
    Reageer

    #4
    Ik krijg altijd een Malware melding als ik het topic van Olivia Munn probeer te openen. Volgens de melding zou de malware afkomstig zijn van haar eigen site, oliviamunn.org

    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...99-olivia-munn

    Gevaar: malware gedetecteerd.
    Google Chrome heeft de toegang tot deze pagina op forum.mokkels.nl geblokkeerd.
    Er is inhoud van oliviamunn.org, een bekende bron van malware, op deze webpagina ingevoegd. Als u deze website nu bezoekt, is de kans heel groot dat uw computer met malware wordt geïnfecteerd.
    Malware is schadelijke software die zaken als identiteitsdiefstal, financiële verliezen en permanente verwijdering van bestanden veroorzaakt. Meer informatie
    Reageer

    #5
    Ik krijg regelmatig aan database error zodra ik op "Reactie versturen" klik
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
8 reacties
3k views
Laatste bericht
0 reacties
297 views
Laatste bericht
1 antwoord
437 views
Laatste bericht
2 reacties
798 views
Laatste bericht
4 reacties
765 views
Laatste bericht
0 reacties
669 views
Laatste bericht
3 reacties
2k views
Laatste bericht
4 reacties
1k views
Laatste bericht
Werken...
X