Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Maan de Steenwinkel

Opvouwen
Opvouwen

Zangeres Maan de Steenwinkel

Zoals de meesten van ons wel weten begon de carrière van Maan met haar deelname aan The Voice of Holland. Daarmee veroverde ze op 18-jarige leeftijd niet alleen gelijk de Nederlandse muziekindustrie, maar ook nog eens de harten van een groot deel van ons land. Met haar prachtige stem, knappe verschijning en slimme tactiek heeft ze heel wat hitjes gescoord. De nummers Ze Huilt Maar Ze Lacht, Niks Is Heilig en Blijf Bij Mij komen je hoe dan ook bekend voor! Maan is nog lang niet klaar; zou de rest van de wereld klaar voor de zangeres zijn nadat ze Nederland heeft veroverd?

Lees hier alles over Maan de Steenwinkel

X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door hen.dweper_0k Bekijk bericht
    Ik doe een duimpje naar beneden. Vind haar er zo niet uitzien. Jammer dat ze dit gedaan heeft dat korte haar.
    Toen ze net bekend werd zag ze er nog wel redelijk uit. Nooit echt mijn type geweest maar ze gaat wel heel erg achteruit. Doodzonde maar moet ik natuurlijk ook toegeven dat het een kwestie van smaak is. Duidelijk niet mijn smaak.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door roger454 Bekijk bericht

    Hoe kort is ze nu precies gegaan? is lastig te zien.
    Zat ook al te kijken. Dacht dat het echt kort was maar lijkt ook, als je goed kijkt, dat het net tot beneden haar nek is (boven schouders). Dat het strak naar achter is gekamd. We zullen zien...
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door hen.dweper_0k Bekijk bericht
    Ik doe een duimpje naar beneden. Vind haar er zo niet uitzien. Jammer dat ze dit gedaan heeft dat korte haar.
    Hoe kort is ze nu precies gegaan? is lastig te zien.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door brilsmurf Bekijk bericht
    Leuk dat "modellen" altijd vinden dat ze zo "dood" moeten kijken.
    Gewoon levenloos....
    Reageer

    #5
    Ik doe een duimpje naar beneden. Vind haar er zo niet uitzien. Jammer dat ze dit gedaan heeft dat korte haar.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
4k reacties
13.299k views
Laatste bericht
234 reacties
472k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.974k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
2k reacties
3.379k views
Laatste bericht
2k reacties
1.849k views
Laatste bericht
Werken...
X