Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Ben ik de engie die strontziek wordt van Warnkross en Höppner?

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Nu ja, misschien heb ik het ietwat verkeerd verwoord.

    Waar ik meer op doelde, was het vertrek (al dan niet gedwongen), van een aantal grotere posters, zoals Oeds, Draker etc.
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink

    Er zijn tijden geweest (voor alle bans en white-listen),
    Dat is gewoon grote onzin wat je nu aanhaalt.
    Ban's bestaan al zolang het forum er is. Je bent zelf geen mod geweest, maar ik kan je dan zeggen dat ik er bijna wel dagelijks wat van het forum moest gooien in die tijd dat ik mod was.
    Members zien dat allemaal niet wat achter de schermen gebeurd, wat mods dus wel zien.
    En als we al die gasten hier had blijven toegelaten, dan was JIJ waarschijnlijk al niet eens meer hier geweest, zo'n giga bende met onveilige ( SPAM) site's en hosts was het hier dan geweest. ( p.s vandaar ook de whitelist)

    Dat er minder gepost word als vroeger valt opzicht nog reuze mee.
    Je moet weten dat zoiets ook ligt dat b.v. Playboy.nl niet meer mag.. ( mokkels werd te groot en daar had Playboy last van)
    Als er een BNN'er in PB kwam, dan kon je als member hier al niet eens meer goed op het forum komen want er waren zoveel hier online dat alles vastliep.
    En door de komst van digi TV hebben de kabelproviders door de jaren heen al hun decoders pot en pot dicht getimmerd.
    Vroeger kon iedereen cappen, maar nu is dat voor de meesten niet eens meer mogelijk. Ze moeten dan een dag later naar uitzending gemist om e.o.a. wazige stream te cappen ( p.s. die zijn tegenwoordig iets beter van kwaliteit).....en velen weten zelfs dan nog niet hoe dat moet....of kijken eerst hier en dan zien ze dat het er al staat en nemen ze zelf de moeite niet meer.
    Vroeger had je dus die caps direct van TV al gemaakt...en als het hier al stond poste je ze dan toch maar.
    P.s. en dat geldt ook voor filmpies.

    En btw. ook allerlei instanties die overal achteraan zitten hebben er voor gezorgd dat je bang kan worden als jij een foto of filmpie van iets online zet.
    Vroeger zetten ik bijna dagelijks filmpies online, maar ben daar compleet mee gestopt. Hosts als Rapidshare en MegaUpload werden niet voor niets opgejaagd. Ja zal ook met andere dingen te maken hebben gehad, maar de filmindustrie kwam dat ook heel goed uit met al dat illegale aanbod.

    En tot slot.
    Diegene die dus nog WEL goed kunnen cappen (ikzelf b.v. kan dat ook omdat ik Satelliet kijk en een "eigen decoder" heb zonder al die beveiligingen en blokkades.)
    die cappen natuurlijk alleen wat ze zelf mooi vinden en wat hun favo mokkeltje is e.d. En door de jaren heen is voor mij btw ook er een beetje de lol vanaf gegaan om te cappen.
    En ook Kalisto zal dus zijn favo mokkeltjes gaan cappen.

    Als men daar verandering en variatie in wil brengen, zit er maar 1 ding op:
    ZELF weer caps maken van je eigen favo mokkels.
    Aangepast door Kanus; 24 oktober 2017, 12:51.
    Reageer

    #8
    Oorspronkelijk gepost door blahblah Bekijk bericht
    Kalisto post zich suf en de draadjes lijken zijn/haar eigen zandbakje te zijn -- er zijn zelden bijdragen van andere gebruikers. Op zich mag dat natuurlijk, maar om el-lu-kuh dag opnieuw geconfronteerd te worden met hun namen begint een vorm van Chinese water torture te worden...

    Hehe... dat moest ik even gezegd hebben.

    (In dit kader: is het mogelijk om een **** file te implementeren zodat ik never nooit niet meer met die twee namen geconfronteerd wordt?)

    Snap niet waarom je je daar druk om maakt.

    Kijk ( en open alleen die topics) op dit forum wat je wil zien.
    Als je klaar bent en er staan nog ( nieuwe ) namen dik gedrukt
    dan scrol je even naar onderen en daar staat een linkje: "Markeer forums als gelezen"
    Reageer

    Ben ik de engie die strontziek wordt van Warnkross en Höppner?
    Kalisto post zich suf en de draadjes lijken zijn/haar eigen zandbakje te zijn -- er zijn zelden bijdragen van andere gebruikers. Op zich mag dat natuurlijk, maar om el-lu-kuh dag opnieuw geconfronteerd te worden met hun namen begint een vorm van Chinese water torture te worden...

    Hehe... dat moest ik even gezegd hebben.

    (In dit kader: is het mogelijk om een **** file te implementeren zodat ik never nooit niet meer met die twee namen geconfronteerd wordt?)
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
243 reacties
1.608k views
Laatste bericht
1 antwoord
414 views
Laatste bericht
33 reacties
10k views
Laatste bericht
3 reacties
432 views
Laatste bericht
5 reacties
513 views
Laatste bericht
1 antwoord
1k views
Laatste bericht
0 reacties
548 views
Laatste bericht
19 reacties
5k views
Laatste bericht
Werken...
X