Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

XP service pack 2

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: XP service pack 2

    Thamastaah schreef: ik heb sinds kort het sp2 via via gekregen, maar hij installeert hem bij mij niet omdat ik een illegale versie van windows heb, weet iemand wat ik hier aan kan doen?
    Er zijn zat manieren om 'm wel aan de praat te krijgen, maar die ga ik hier niet noemen.
    Zoek eens wat op Google.
    Reageer

    #2
    RE: XP service pack 2

    ik heb sinds kort het sp2 via via gekregen, maar hij installeert hem bij mij niet omdat ik een illegale versie van windows heb, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

    Reageer

    #3
    RE: XP service pack 2

    Drunkfux schreef: Als je Zonealarm blijft gebruiken schakel dan de Windows Firewall uit anders gaan ze elkaar dwarszitten.
    Oke thanx...hij werkt nu
    Stond achteraf ook in de helpfunctie dat twee firewalls niet deugen en je er één van uit moest zetten.
    Reageer

    #4
    RE: XP service pack 2

    Kanus schreef:
    Bij mij lijkt alles verder normaal te werken, maar er is één ding zeker niet goed nl.

    Windows Commander of liever gezegt Total Commander 6.02 geeft problemen als ik de FTP functie wil gebruiken.
    Als ik verbinding maak met m'n webspace lijkt dat de verbinding wel tot stand is gekomen maar hij blijft dan "hangen" als hij de lijst ophaalt van m'n file's op de site.
    En in ZoneAlarm lijkt alles gewoon goed te staan.

    Kan het soms zijn dat er nu soms twee firewalls actief zijn???
    Ik las ook iets over Windows Firewall en in het Beveiligingscentrum staat de firewall op ingeschakeld.
    Als je Zonealarm blijft gebruiken schakel dan de Windows Firewall uit anders gaan ze elkaar dwarszitten.
    Reageer

    #5
    RE: XP service pack 2

    Scubbus schreef:

    Iemand die negatieve ervaringen heeft met SP2 tot op heden......????
    Bij mij lijkt alles verder normaal te werken, maar er is één ding zeker niet goed nl.

    Windows Commander of liever gezegt Total Commander 6.02 geeft problemen als ik de FTP functie wil gebruiken.
    Als ik verbinding maak met m'n webspace lijkt dat de verbinding wel tot stand is gekomen maar hij blijft dan "hangen" als hij de lijst ophaalt van m'n file's op de site.
    En in ZoneAlarm lijkt alles gewoon goed te staan.

    Kan het soms zijn dat er nu soms twee firewalls actief zijn???
    Ik las ook iets over Windows Firewall en in het Beveiligingscentrum staat de firewall op ingeschakeld.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X