What's next

Aanbieding

Demi Lovato billen
22 OKTOBER 2017

Demi Lovato schudt met billen

Zangeres start booty-offensief!

Reageren

Cupmaat vriendin / vrouw

Discussietools
16 februari 2017, 13:01
Booplover
Very regular member
Bedankjes:7.904
5.064 bedankjes in 958 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tleen Bekijk bericht
Misschien tijd voor een revive van deze thread

Mijn vriendin is 75 C

[afbeelding]
Haar bikini is kennelijk 75 AA...
Met citaat reageren
16 februari 2017, 11:22
Tleen
Newbie
Bedankjes:4
26 bedankjes in 7 posts
Misschien tijd voor een revive van deze thread

Mijn vriendin is 75 C

Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Tleen bedankt voor deze post
Booplover (16 februari 2017)
9 mei 2014, 14:52
Booplover
Very regular member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick76 Bekijk bericht
leuke foto,s zijn het van je vriendin maar zoals ik al eerder schreef mijn vriendin zit met het zelfde probleem helaas wil ze geen foto,s hier miss als ze dd een goede push up dat het me wel lukt miss even deze site bekijken samen met je vriendin booplover mijn vriendin denkt dat de bh van freya wel eens wat kan zijn maar niet in de winkel te vinden hier klote haha veel geluk met het vinden gr nick76
http://www.farfallina.nl/
Als je een keer de moeite neemt om hier en daar een punt of een komma in je tekst te zetten, ben ik wel bereid om het te lezen, maar hier krijg ik alleen maar hoofdpijn van...
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Booplover bedankt voor deze post
nick76 ( 9 mei 2014)
9 mei 2014, 13:43
Booplover
Very regular member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicje Bekijk bericht
Hierbij weer wat foto's van m'n vrouwtje, het duurde allemaal wat langer dan beloofd, maar oké. Ze zoekt namelijk al een tijdje naar een goede push up BH voor haar 75E.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Tips voor goede push up BH's altijd welkom, en stiekem is ze ook wel benieuwd naar de reacties op haar borsten
Sylvia Stymans, eigenaresse van lingeriezaak Miss Sylly in Spijkenisse, lanceert op 21 mei haar boek 'De lingerie expert onthult'. Dit is haar advies: “Echt mooie push -up beha’s in deze grote maten zijn er haast niet. Waarom? Omdat dames met die maat niet echt een push-up nodig hebben, maar wel een bh met een goede maat en pasvorm."

Sylvia noemt zichzelf lichaamsexpert, met name borstenexpert. Een paar jaar geleden kon ze in Wedden dat ik het kan van diverse vrouwen de juiste cupmaat raden. Ze beweert dat bijna 90 procent van de vrouwen een te kleine cupmaat draagt. Zo ontdekte ze op het topic Cupmaten van Nederlandse Celebs dat Aicha Marghadi een grotere maat nodig heeft dan haar 75E en dat Liza Sips (70C) een D-cup moet hebben. Zelf heeft Sylvia maar liefst cup 80F.
Met citaat reageren
nick76 ( 9 mei 2014)
11 maart 2014, 20:19
nick76
Newbie
Bedankjes:12
73 bedankjes in 8 posts
waarom jaloers mootje zijn vrouwen die grotere borsten hebben die ze toch een paar maatjes kleiner willen hoor
er is niks mis mee met jou borsten hoor zo is moeder natuur nu eenmaal
Met citaat reageren
Reclame
11 maart 2014, 18:14
rolstoel
Frequent member
Bedankjes:1.451
70 bedankjes in 29 posts
@Mootje: Eerlijk gezegd zie ik liever borsten van jouw formaat, dan van die borsten die meteen als bumper kunnen fungeren !
(maar: Smaak is persoonlijk, dus als anderen borsten > "C" mooi vinden zal ik hen niet tegenspreken ! )
Met citaat reageren
11 maart 2014, 17:54
epicje
Very regular member
Bedankjes:35.087
538 bedankjes in 248 posts
Nergens voor nodig Mootje, jij hebt toch ook prima borsten!
9 maart 2014, 17:01
nick76
Newbie
Bedankjes:12
73 bedankjes in 8 posts
miss hier even kijken mijn vrouw zit met hetzelfde probleem of miss maximizer bij hunkemoller dan krijg je wel dat effect maar grootste maat is 75 d

http://www.lace-lingerie.nl/catalog?category=push_up_bh

Laatst gewijzigd door nick76; 9 maart 2014 om 17:07.
Met citaat reageren
9 maart 2014, 11:28
Booplover
Very regular member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicje Bekijk bericht
M'n vrouwtje zoekt namelijk al een tijdje naar een goede push up BH voor haar 75E. Nou is er al niet veel aanbod in E cup als het om push up gaat en als ze er wel zijn zitten ze niet mooi. Haar borsten zijn meer in de breedte dan in de diepte als het om de vorm gaat en daardoor puilt het vaak uit bij een push up. Ziet er dan niet mooi uit.
Ziet er toch wel aardig uit hoor! Ze lijken wel een beetje op die van Dione de Graaff, die naar verluidt ook cup E heeft. Bij haar zijn ze ook nogal breed, waardoor het decolleté minder uitbundig is, dan je zou verwachten.

Met wat meer push up-effect worden de welvingen wat dieper en ronder, zoals hier bij Dione. Misschien slaagt je vrouw wel bij Christine Le Duc of anders bij lingeriezaak Miss Sylly in Spijkenisse. Die winkel is van beha-goeroe Sylvia Stymans. Zij is bezig met een boek over cupmaten en dergelijke.

www.misssylly.nl

Laatst gewijzigd door Booplover; 9 maart 2014 om 11:47.
Met citaat reageren
krantenjongen ( 9 maart 2014)
9 maart 2014, 08:37
epicje
Very regular member
Bedankjes:35.087
538 bedankjes in 248 posts
Hierbij weer wat foto's van m'n vrouwtje, het duurde allemaal wat langer dan beloofd, maar oké.

M'n vrouwtje zoekt namelijk al een tijdje naar een goede push up BH voor haar 75E. Nou is er al niet veel aanbod in E cup als het om push up gaat en als ze er wel zijn zitten ze niet mooi. Haar borsten zijn meer in de breedte dan in de diepte als het om de vorm gaat en daardoor puilt het vaak uit bij een push up. Ziet er dan niet mooi uit.

Onderstaand een paar foto's van BH's met voorgevormde cups.

Tips voor goede push up BH's altijd welkom, en stiekem is ze ook wel benieuwd naar de reacties op haar borsten
borstengek (18 december 2016), krantenjongen ( 9 maart 2014)
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: