Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van Monique van der Werff

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Ruffah Bekijk bericht
    dus ik noemde het HDTV en downscaled en deinterlaced de resolutie te 720p - 4:3 aspect.
    De reactie die ik gaf was is wel algemeen maar kwam tot stand door het schrijven van 2 andere members....maar ik zie dat jij nu ook van 720p spreekt hahaha
    dat is dus eigenlijk 720 px ( p.s in je info doe je het wel goed: Res : 960 x 720 )
    De Duitsers zenden veelal uit in 720p en dat is ( vind ik persoonlijk) veel en veel mooier dan hier in Ned. met 1080i
    Wat je ook wel eens ziet op een forum is dan dat men van zo'n interlace filmpie ZELF in de edit weer een conversie doet naar progressief.
    Ja is leuk haha maar met interlace "als bron" helpt dat voor een betere kwaliteit toch niks. Van een 2 verschillende halve frames kan men dus NOOIT zelf 1 origineel heel frame maken.

    Maar de vraag was hier dus of iemand het filmpie in 1080 pixels had omdat die er nog niet was. ( pombeer2 heeft zijn post met een quote daarin verwijderd)
    Jou filmpie is dus van die 1080i als bron, en ook al heb je hem dan naar 720 px gezet, dat maakt dan niet zoveel uit.
    Dit is zo'n beetje de beste kwaliteit die je eruit kan halen van TV....dus als die gene jou filmpie downloaden hebben ze in feite ook de 1080 versie.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Ik denk dat niemand dat kan opnemen in 1080p

    Men haalt hier vaak 2 dingen door elkaar....ik lees dat zo vaak hier op mokkels dat een uitleg misschien even van toepassing is, want iemand schrijft zoiets en anderen nemen dat weer over.
    Als men het over pixels heeft, dan kan men dat beter aangeven met b.v. 1080 px of beter nog 1080 beeldlijnen.
    Als het gaat over 1080p dan word daar met die p bedoeld dat het "progressief" is
    In Ned. zenden ze uit in 1080i ...en die i staat voor interlace.

    Bovendien is die film waarschijnlijk nooit opgenomen met een HD camera dus zal het een opgepoetste/opgeschaalde versie zijn....aan caps hieronder zie ik dat het zelfs 4:3 formaat is en dat is dus ook geen HD formaat.
    Je zal dan zwarte balken aan de zijkanten zien als die ( en dat weet ik dus ook niet ) idd in 4:3 gemaakt is.
    Mocht men dan toch een 16:9 versie zien op TV dan weet je dat er boven en onder stukken zijn afgesneden....p.s. dat zie je helaas wel vaker dat men zo'n film verkloot bij de TV zenders.
    De source voor mijn clip is idd 1080i recording in 4:3 aspect, maar de kwaliteit van de uitzending is zeker niet van een HD-bron, dus ik noemde het HDTV en downscaled en deinterlaced de resolutie te 720p - 4:3 aspect.

    BTW Added zippyshare, since DFiles banned my account
    Aangepast door Ruffah; 15 maart 2015, 00:30.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2
    Ik heb hem ook nog niet in 1080P, maar kan het helaas niet opnemen!
    Ik denk dat niemand dat kan opnemen in 1080p

    Men haalt hier vaak 2 dingen door elkaar....ik lees dat zo vaak hier op mokkels dat een uitleg misschien even van toepassing is, want iemand schrijft zoiets en anderen nemen dat weer over.
    Als men het over pixels heeft, dan kan men dat beter aangeven met b.v. 1080 px of beter nog 1080 beeldlijnen.
    Als het gaat over 1080p dan word daar met die p bedoeld dat het "progressief" is
    In Ned. zenden ze uit in 1080i ...en die i staat voor interlace.

    Bovendien is die film waarschijnlijk nooit opgenomen met een HD camera dus zal het een opgepoetste/opgeschaalde versie zijn....aan caps hieronder zie ik dat het zelfs 4:3 formaat is en dat is dus ook geen HD formaat.
    Je zal dan zwarte balken aan de zijkanten zien als die ( en dat weet ik dus ook niet ) idd in 4:3 gemaakt is.
    Mocht men dan toch een 16:9 versie zien op TV dan weet je dat er boven en onder stukken zijn afgesneden....p.s. dat zie je helaas wel vaker dat men zo'n film verkloot bij de TV zenders.
    Reageer

    #4
    Aangepast door Ruffah; 15 maart 2015, 03:22. Reden: Added zippyshare, since DFiles banned my account
    Reageer

    #5
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Monique in Loverboy

    Klik bovenaan naast de Multiupload-link op 'Direct download' om te downloaden zonder wachttijd of captcha code.

    Credits gaan uiteraard naar de uploader.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
36 reacties
39k views
Laatste bericht
226 reacties
554k views
Laatste bericht
417 reacties
722k views
Laatste bericht
7 reacties
10k views
Laatste bericht
4 reacties
4k views
Laatste bericht
4 reacties
5k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.959k views
Laatste bericht
8 reacties
11k views
Laatste bericht
Werken...
X