Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Mokkeloverzicht

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    Bij alle vensters op mokkels kun je refreshen met resultaat, maar al refresh je in het venster 'Overzicht van alle nieuwe berichten' tot je een ons weegt dan nog zie ik geen nieuwe berichten. Dat is wat Ibanez ook bedoelt denk ik.

    Ja ik begreep dat al wel maar die pagina vind ik persoonlijk sowieso onhandig.

    Ik heb die page getest, en er idd wat raars aan de hand, want de ene keer laad hij de page wel met F5 en de andere keer weer niet.

    Ik heb dus gezorgd dat ik het hele forum bekeken had en ben toen op die page gaan staan en afwachten maar ( even TV kijken )
    Tijdje later wanneer ik dacht dat er nu wel weer een nieuw posts was op F5 gedrukt en hoppa er werd 1 topic aangegeven in dik gedrukte letters.

    Later nogmaals getest en toen had ik dus dat die tekst:
    Alle onderstaande topics zijn niet gewijzigd sinds je laatste bezoek of sinds je de forums hebt gemarkeerd als 'gelezen'.
    die dus normaal ergens in het midden staat, na het drukken op F5 daar verdween en helemaal bovenaan kwam te staan.
    Hij laad dus die page wel, maar er was op dat moment ook geen nieuwe post dat ik ook weer gecheckt heb op frontpage.)

    Tijdje later weer een testje gedaan en nu vond hij idd niks geen verse topics, want op forum was er ondertussen 2x gepost ( kan je dan aan de tijd zien....dus niet dat die er op het moment van omschakelen toevallig gepost zijn.)
    Ook werkte het niet meer dat "die regel tekst' er tussenuit gaat.
    *****

    Tip is dus gewoon om frontpage te gebruiken als je nieuwe posts wil checken.
    Je ziet meteen aan de oranje mapjes waar iets nieuws in staat.
    en op deze manier loop je onderdeel na onderdeel door.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Ik denk dat je dan zelf een probleempie hebt met je browser, want je kan ook elk scherm opnieuw laden d.m.v. F5 of (wat ik altijd doe) met dat blauwecirkel pijltje in de menu van je brouwser.
    Bij alle vensters op mokkels kun je refreshen met resultaat, maar al refresh je in het venster 'Overzicht van alle nieuwe berichten' tot je een ons weegt dan nog zie ik geen nieuwe berichten. Dat is wat Ibanez ook bedoelt denk ik.
    http://forum.mannenzaken.nl/search is trouwens de koppellingslocatie die onder de link zit, als je deze aanklikt dan komt er een andere url in de adresbalk te staan, nu bijvoorbeeld als ik dit bericht typ is het deze:
    http://forum.mannenzaken.nl/search
    Ga je nu weer refreshen, dan zal ie dan ook niet meer updaten.
    Komt volgens mij omdat de forumsoftware hier een scriptje of foefje uithaalt om telkens de nieuwste berichten uit alle forumgedeeltes bovenaan te krijgen.
    Heb het trouwens getest met IE en FF
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Ibanez Bekijk bericht
    Zou 't niet gebruiksvriendelijker zijn om ieder schermpje van dit forum te kunnen refreshen met F5 ?
    Ik denk dat je dan zelf een probleempie hebt met je browser, want je kan ook elk scherm opnieuw laden d.m.v. F5 of (wat ik altijd doe) met dat blauwe cirkel pijltje in de menu van je brouwser.

    B.v. Ik zit in het Nederlandse topic en zie vetgedrukte letters (wat betekend: een nieuwe posts in dat topic)
    Ik klik die aan om te bekijken. Als ik dan weer een pagina terug ga...dus naar het overzicht, staat die naam van dat Mokkeltje nog steeds vetgedrukt.
    Dan even op button "Huidige pagina vernieuwen" of F5 klikken en hoppa hij geeft aan dat ik dat topic gezien heb.

    Ook handig is ( maar niet als Mod want dan moet je alles bekijken )
    om topics te vernieuwen als je geen interesse hebt in wat allemaal gepost is en je alleen die dingen wil zien die je aangaan.
    Je klikt dan rechts bovenaan op die button met " V " ( markeer als gelezen)

    Misschien kan jij nog eens die button proberen die in het midden naast dat V-tje staat.....met die 2 pijltjes.. "Vernieuwen"
    Reageer

    #4
    Hier is een suggestie van mij over iets dat me al langere tijd opvalt op dit forum.
    Ik heb mijn beeldscherm meestal staan op 'Overzicht van alle nieuwe berichten op dit forum', zodat ik alle nieuwe posts meteen kan checken. Echter, dit scherm is niet te refreshen met F5, wat vreemd is. Als ik bv. Nederlandse mokkels op m'n scherm heb staan en wil refreshen, gaat dat wel.

    Terug weer naar 'Overzicht van alle nieuwe berichten op dir forum'. Wanneer ik vanuit dit scherm de laatst geplaatste berichten wil zien, zal ik links bovenaan eerst moeten klikken op mokkels.nl en daarna weer op 'Overzicht van alle nieuwe berichten op dir forum', dat is erg omslachtig.
    Zou 't niet gebruiksvriendelijker zijn om ieder schermpje van dit forum te kunnen refreshen met F5 ?
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door Masterbater Bekijk bericht
    dat het alleen de binnenlandse en buitenlandse mokkel-threads laat zien, en de rest (wat mij niet interesseerd) eruit filtert.
    Ikzelf gebruik helemaal niet die lijst met laatste updates...ook nooit dat "Overzicht van alle nieuwe berichten op dit forum"

    Ik open gewoon het forum en dan kan ik zien aan de hand van de oranje gekleurde mapjes dat er in dat topic iets nieuws is gepost.
    Vervolgens kan je dan aan de vette dikke letters van het topic zien wat nieuw is.

    Dus als jij dan daar de topics uit filtert die je wil zien dan ben je er al, en dan hoef je dus niet in de onbekende e.d. te kijken.
    Als je alles (wat nieuw is) hebt gezien waar je interesse in had klik je vervolgens op dat V-tje links bovenaan (naast leden en gasten online)
    Hiermee geef je aan dat je het hele forum gelezen hebt.
    (tip: voordat je dat doet eerst even in browser de huidige pagina vernieuwen...want er kan inmiddels al weer wat nieuws staan)
    De volgende keer als je het forum op komt zijn de die mapjes weer oranje als er in is gepost enz enz.

    Het frontpage aanpassen wat jij wil zie ik niet 1-2-3 gebeuren...dat is nl.allemaal strak uitgedacht en kost ook nog eens heel veel geld om dat om te gooien....
    en dat alles omdat er dan 5 linkjes meer te zien zijn wat verders totaal geen effect heeft op dit forum.
    Aangepast door Kanus; 4 maart 2009, 22:23.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
46 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X