Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

tijd op je eigen computer.....

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: tijd op je eigen computer.....

    In dit geval lijkt het me niets te maken te hebben met de batterij. Ik heb net een nieuwe PC en het lijkt me sterk dat daar de batterij al van leeg is. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Het komt bij mij echter alleen voor als ik in Messenger zit of in een chatroom.
    Reageer

    #2
    RE: tijd op je eigen computer.....

    Is (zoals al eerder vermeld) je Bios Baterij. Kan je zelf vervangen. ALs je weet wat voor MOBO je hebt kan je op het internet kijken voor schema van je mobo. Dan weet je waar je moet zoeken. Verder altijd even geaard ijzer aanraken voor je in je kast gaat klote, voor het ontladen van statische electriciteit. Zou ook de instelingen in je bios even op papier zetten, meeste autodetecten al je instelingen, maar je zal maar pech hebben en je instelingen niet meer weten.

    **Aangepast door: PropheT / 2002-07-26 12:31:26**
    Reageer

    #3
    RE: tijd op je eigen computer.....

    Ik gebruik zelf [atom timer, die werkt ook als mp3 wekkerradio.




    Reageer

    #4
    RE: tijd op je eigen computer.....

    gewoon ff hier progrqamma vandaan halen: [Worldtimeserver
    heet Atomic Clock Sync. gebruik het zelf ook. gewoon automatisch laten opstarten en dan automatisch laten synchroniseren. Batterijtje vervangen zou ook kunnen helpen ja. Is meestal idd een platte lithium cell. (Zo'n ding uit een horloge maar dan groter) kost €10,- ofzo. (gaan 3 jaar mee) of je moet nog oude/aparte pc hebben die nog met gesoldeerde batterijen werkt.

    Suc6

    grz IjZel

    **Aangepast door: ijzel / 2002-07-24 00:27:10**
    Reageer

    #5
    RE: tijd op je eigen computer.....

    God schreef: Retep ik heb ook zelfde probleem dan doet die weer goed dan weer achter soms zelfs voor heel vage shit, toch eens kijken naar newe batterij. ff KB maar ophalen die moet dat maar gratis doen dan voor een glas cola ofzo.
    fijn om te horen dat GOD soms ook nog problemen heeft met zijn computer.......toch niet zo almachtig.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X