Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Elize [Elise van der Horst]

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door sleenee Bekijk bericht
    Het is dus helemaal niet de fantasie van de schilder. Hij fotografeert eerst de modellen en schildert die dan minitieus na. Knap werk....

    Idd bij fotorealistische schilderijen en tekeningen hou je je zoveel mogelijk aan de werkelijkheid.
    Ik mag dat zelf ook graag doen op amateurbasis, zoals ik onlangs nog Sandra Schuurhof digitaal fotorealistisch heb getekend ( zie haar topic)


    @stoerebink


    Het forum heeft daar nooit regels over gehad.
    Als jij een foto van een brons beeldje wil posten dan kan dat gewoon.
    Als dus dat beeldje een beetje de gelijkenis toont met het mokkeltje, maar ook als b.v. het mokkeltje zelf creatief is en kunst maakt zoals bronzen beeldjes.
    Ik als fan van een mokkel, zou dan ook graag dat soort dingen willen zien/hebben van haar.
    Wat b.v. niet mag is een bronzen beeldje van e.o.a. lelijke vervormde vuurspuwende draak ergens in een mokkel topic posten en dan zeggen hoe dat betreffende mokkeltje daar dan op lijkt....

    Maar dat heeft dan ook niks meer met een beeldje te maken, maar met klooien in een topic waar iemand dan beter uit kan wegblijven.
    Reageer

    Het is dus helemaal niet de fantasie van de schilder. Hij fotografeert eerst de modellen en schildert die dan minitieus na. Knap werk....
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
4k reacties
7.053k views
Laatste bericht
987 reacties
4.995k views
Laatste bericht
110 reacties
123k views
Laatste bericht
9 reacties
7k views
Laatste bericht
18 reacties
91k views
Laatste bericht
3k reacties
3.057k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.025k views
Laatste bericht
386 reacties
470k views
Laatste bericht
Werken...
X