Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Losse linkjes is op dit forum eigenlijk NIET de bedoeling.

    Niemand weet wat daaronder zit...misschien wel spam of een virus of b.v. pr0n.
    Voor de mods is dat dus niet te doen om alles te controleren.
    Vandaar dat er bij de filmpies een een thump bij gepost moet worden, zodat je een klein beetje extra zekerheid hebt dat het een serieuze link is naar het filmpie en dus niet wat ik hier boven aangeef met pr0n e.d.

    Eigenlijk zou in deze tijd dit forum zo moeten werken dat er alleen thumbs gepost kunnen worden.
    Dus de grote foto's niet meer. Dataverkeer kost veel geld en ik snap dat Imgur wel.
    Heb nu wel een hoop posts die geen plaatjes laten zien, ga hier waarschijnlijk wel tijdelijk de thumbs weghalen tot dat ik er nieuwe thumbs bij kan zetten.

    In principe is het even makelijk om een virus onder een thumb te zetten als onder een link.

    Het verplichten van thumbs gebruiken ben ik zeker voor, tegenwoordig is een foto al snel meer dan 10mb dus dit loopt snel op. Juist daarom vind ik het jammer dat ik imgur niet meer kan gebruiken want thumbs waren hier heel goed.

    stoerebink:
    Hotlinken mag gewoon van imgur zolang het niet gebruikt word voor adult content of statische content zoals een site header.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Je zegt het al, het hotlinken is het probleem!

    Dus of je gebruikt een andere host, of je plaatst hier gewoon linkjes naar Imgur. Dat werkt allebei.

    Losse linkjes is op dit forum eigenlijk NIET de bedoeling.

    Niemand weet wat daaronder zit...misschien wel spam of een virus of b.v. pr0n.
    Voor de mods is dat dus niet te doen om alles te controleren.
    Vandaar dat er bij de filmpies een een thump bij gepost moet worden, zodat je een klein beetje extra zekerheid hebt dat het een serieuze link is naar het filmpie en dus niet wat ik hier boven aangeef met pr0n e.d.

    Eigenlijk zou in deze tijd dit forum zo moeten werken dat er alleen thumbs gepost kunnen worden.
    Dus de grote foto's niet meer. Dataverkeer kost veel geld en ik snap dat Imgur wel.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door rastasimonbonface Bekijk bericht
    Ik heb van Imgur te horen gekregen dat mokkels.nl geblockeerd is voor het hotlinken van plaatjes. Heb nog gevraagd of we nog unblocked kunnen worden maar dit gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Dus ik en vele anderen zullen een andere image host moeten gaan zoeken.

    En als de blockade wel opgeheven zou worden mag er zoizo geen adult content gelinkt worden met imgur.
    Je zegt het al, het hotlinken is het probleem!

    Dus of je gebruikt een andere host, of je plaatst hier gewoon linkjes naar Imgur. Dat werkt allebei.
    Reageer

    Ik heb van Imgur te horen gekregen dat mokkels.nl geblockeerd is voor het hotlinken van plaatjes. Heb nog gevraagd of we nog unblocked kunnen worden maar dit gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Dus ik en vele anderen zullen een andere image host moeten gaan zoeken.

    En als de blockade wel opgeheven zou worden mag er zoizo geen adult content gelinkt worden met imgur.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Mods, verzoek tot verwijderen van zeker 5 postings achter elkaar, van Newbie Delingles, in de Daphne Deckers foto-draad.

    Na het lezen ervan zullen jullie begrijpen, waarom dit verzoek is gedaan!
    Ik heb hem al gewaarschuwd dat dit niet de bedoeling is.
    Bedankt.

    GRTZ
    Huusje
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X