Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

overzetten mail binnen Outlook.com

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Bedankt Avex, het importeren van contactpersonen is nu wel gelukt. Maar het importeren van emails in mappen van de ene naar de andere Outlook.com-account lukt gewoonweg niet. De mappen gaan wel over naar de andere account, maar de inhoud niet...
    Reageer

    #2
    Wellicht helpt dit (?) :

    http://office.microsoft.com/en-us/ou...104051344.aspx

    of

    http://howto.cnet.com/8301-11310_39-...o-outlook.com/
    Aangepast door Avex; 21 februari 2014, 20:03.
    Reageer

    #3
    Hoi Joppie,

    Ik heb jouw methode geprobeerd en het werkt in principe wel, maar dat geldt alleen voor de inbox die overgezet kan worden. Met een foefje kun je de andere mappen dan ook overzetten, maar het is heel omslachtig en daarnaast heb ik het idee dat niet alle mails zijn overgezet.

    Is er iemand die weet op welke manier ik mijn contactpersonen, inbox en submappen kan overzetten van het ene Outlook.com-account naar het andere Outlook.com-account? Dit zou toch mogelijk moeten zijn? ik ben hier nu al een week mee bezig en kom er echt niet uit. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

    Alvast bedankt!
    GRTZ
    Huusje
    Reageer

    #4
    Bedankt Joppie, ik ga het proberen.

    GRTZ
    Huusje
    Reageer

    overzetten mail binnen Outlook.com
    Jongens, ik zit al enkele dagen met een vervelend probleempje. Ik heb een privé-emailadres via de web-based Outlook.com (vroeger Hotmail). Het lijkt erop alsof ik gehackt ben. Emails stuurt het programma standaard twee maal door, maar je krijgt de indruk dat er niks verzonden is. Heel irritant dus.

    Nu wilde ik in eerste instantie overschakelen naar G-mail. Het blijkt dus op geen enkele manier mogelijk te zijn om de mails uit Outlook.com naar Gmail.com over te zetten. Microsoft lijkt dit willens en wetens te blokkeren. Ik heb al van alles geprobeerd via Windows Live Mail 2011 (client). En om het via IMAP en POP te proberen, maar geen van deze manieren werkt. Heb zelfs mijn computerdeskunidge oom op bezoek gehad en ook hij komt er niet uit. Mocht iemand weten hoe dit wel zou moeten, dan hou ik me aanbevolen. Ik kan dus gebruik maken van Windows Live Mail.

    Dan maar een nieuw e-mailaccount aangemaakt in Outlook.com. Je moet toch mails kunnen migreren van een oud naar een nieuw account? Zelfde verhaal. Niet mogelijk! Windows Live Mail geopend als user van de oude e-mailaccount. E-mails exporteren naar een map op mijn pc. Prima. 15.000 mails en 7 GB verder staat alles netjes op mijn pc (in de verkenner). Nu via Windows Live Mail ingelogd met de nieuwe account en op "importeren" geklikt. Dat lijkt te werken, het duurt even voordat alles klaar is, maar dan blijken er alleen maar mapjes in de nieuwe account te staan. Zonder inhoud dus.

    Heeft iemand enig idee hoe hij mij zou kunnen helpen? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn als ik eruit was.

    Bij voorbaat dank!
    GRTZ
    Huusje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X