Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan de leden: You tube of download host?

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Ik zie nu pas deze draad, C1, dus vandaar deze wat late reactie!

    Voor beide opties is wat te zeggen, en waarom inderdaad niet allebei.

    Hoe meer opties, hoe groter het bereik.

    Ik persoonlijk werk liever met de Hosts, maar daar zitten vaak ook weer tijdslimieten aan. Tja, moeilijke keus.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door BenJenkins Bekijk bericht
    C1,

    Nadeel van YouTube is dat filmpjes met bloot er in snel verwijderd worden. Nadeel van storagehosts is dat je als free-user vaak lang moet wachten tussen downloads. Dit kun je wel enigszins voorkomen door je filmpjes op meerdere hosts te plaatsen, bijvoorbeeld via http://www.mirrorcreator.com/.

    Ik zou zeggen: het een sluit het ander niet uit. Je kunt ook gewoon beide doen, dus zowel op YT (als een soort preview) en daarbij een aantal storagehosts.

    Ben
    Ben hartelijk dank voor je reactie.
    Ja als Free User moet soms weer wachten. Met you tube kan het filmpje wel meteen bekijken en eventueel ook downloaden. Wat ik ook van belang vindt in deze is dat de kwaliteit ook behouden zal blijven. Dat was voorheen anders dus een duidelijke verbetering naar mijn opinie.
    Als het bloot filmpjes zijn kan ik daar inderdaad rekening mee houden.
    Zal ook eens beginnen om af en toe op you tube te posten om eens te zien hoe het precies gaat.
    Hopelijk kunnen jullie de filmpjes dan wel nog downloaden.
    Dank ook voor de link overigens dit is wel handig inderdaad. Via Zippyshare loopt het overigens ook lekker.
    Reageer

    #3
    C1,

    Nadeel van YouTube is dat filmpjes met bloot er in snel verwijderd worden. Nadeel van storagehosts is dat je als free-user vaak lang moet wachten tussen downloads. Dit kun je wel enigszins voorkomen door je filmpjes op meerdere hosts te plaatsen, bijvoorbeeld via http://www.mirrorcreator.com/.

    Ik zou zeggen: het een sluit het ander niet uit. Je kunt ook gewoon beide doen, dus zowel op YT (als een soort preview) en daarbij een aantal storagehosts.

    Ben
    Reageer

    Vraag aan de leden: You tube of download host?
    Zou toch eens aan de members willen vragen wat zijn nu het liefste prefereren als er een filmpje geupload wordt..
    Zoals jullie weten post ik mijn filmpjes altijd op een download host. Je kan daar 1:1 kwaliteit posten als je dat wilt. Jullie kunnen het filmpje makkelijk downloaden en met een mediaplayer kijken die je zelf wilt en eventueel ook archiveren.
    Of vinden jullie het posten op you tube toch veel praktischer? Ik meen dat de beeldkwaliteit van de you tube filmpjes nou ook verbetert is omdat je ook HD filmpjes kan posten. Wil je het filmpje nu nog downloaden heb je weer vereiste software nodig om dat te doen.
    Voordeel is wel weer dat het filmpje meteen kan bekijken.

    Wat is jullie visie hierop? Is het nou beter om het via de download hosts te blijven posten of op een gegeven moment toch op you tube over te stappen?
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
539 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
503 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X