Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

computer problemo

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: compu problemo

    Lightyear schreef:
    Thathug schreef: heey everbody moi heeft een problemo,
    als ik zit te internetten en ik open bijv een thread (of ben gewoon bezig) dan valt de computer in 1x uit en start hij op nieuw op....dat is erug raar... hoe kan dit???iemand ervaring en/of een oplossing???tell me
    Ik had het ook. ik werd er gestoord van.

    Oplossing: Ik had de stekker niet goed genoeg in de contactdoos gedrukt


    Het is heel leuk allemaal dat je de abra via de cadabra kan checken of de abracadabra stand goed staat en dat delen via de kweetnie chip om zo voldoende cohesie te hebben. Maar doe eerst nouw maar is die stekker er heel erg steving in drukken.

    **Aangepast door: Lightyear / 2002-08-08 23:02:32**
    dat wou ik maar ff zeggen. ik weet dat het goed bedoeld is maar ik heb niet zo heel veel verstand er van. maar ik zal ff kijken voor de stekker,maar toch erug bedankt voor deze reacties die zijn gepost of nog gepost worden!!!
    thanx
    Reageer

    #2
    RE: compu problemo

    Thathug schreef: heey everbody moi heeft een problemo,
    als ik zit te internetten en ik open bijv een thread (of ben gewoon bezig) dan valt de computer in 1x uit en start hij op nieuw op....dat is erug raar... hoe kan dit???iemand ervaring en/of een oplossing???tell me
    Ik had het ook. ik werd er gestoord van.

    Oplossing: Ik had de stekker niet goed genoeg in de contactdoos gedrukt


    Het is heel leuk allemaal dat je de abra via de cadabra kan checken of de abracadabra stand goed staat en dat delen via de kweetnie chip om zo voldoende cohesie te hebben. Maar doe eerst nouw maar is die stekker er heel erg steving in drukken.

    **Aangepast door: Lightyear / 2002-08-08 23:02:32**
    Reageer

    #3
    RE: compu problemo

    Active schreef:
    Heeft mischien te maken met aardstralen. Oplossing, je computer een paar meter verplaatsen.
    Active flips a page on the excuse calendar

    Voor meer info zie [BOFH excuse card

    **Aangepast door: PropheT / 2002-08-08 22:02:30**
    Reageer

    #4
    RE: compu problemo

    Als het alleen tijdens het internetten is, zal het hoogst waarschijnlijk aan je netwerkkaart of modem liggen. Die is dan defect of wordt gedeeld met een geluidskaart of zo. (meestal niet zo heel erg)
    Als het vaker te doen is, bv. bij 3d dingen dan ligt het aan de videokaart. (komt het meeste voor) Wat je ook ff kan doen is pc virusvrij maken en ff adaware draaien (NAV2002 kent niet alle backdoors) en eventueel je IE updaten.
    Reageer

    #5
    RE: compu problemo

    als het de voeding is, zul je afsluiten van je pc hem niet meer kunnen opstarten.

    maar ff in gaten houden, had het zelf ook niet in de gaten je zult altijd zien: 't komt altijd op verkeerd moment.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X