Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Ilse DeLange

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Daar zijn jullie nu toch ook al de hele tijd mee bezig. Bij zo'n raar hypocriet clubje die wereldvreemd bezig is wil ik niet meer bij horen. Hebben jullie al eens het een en ander gecontroleerd bij de genoemde vrouwen? Als dat niet uitmaakt, stik er dan maar in!
    Reageer

    Back on topic nu dan maar
    Reageer

    @Ladieslover: hou je aan je opgegeven richtlijnen. Iedereen weet dat je het er niet mee eens bent, maar dat doet niet terzake. Hou je aan de regels en hetgeen eerder met je is besproken via pm.

    Verder gaat het hier op het forum over de mokkels en over de plaatjes. Overige zaken hoeven niet te worden vermeld. Voor de inhoud van het programma kan iedereen gewoon in de TV gids kijken. Voor het ventileren van je eigen mening over de inhoud van het programma zijn er genoeg andere plekken op internet waar dit kan.

    Verder wijs ik je via deze weg er nogmaals op dat je met je gedrag veel irritatie opwekt, niet alleen bij de users, maar ook bij de mods. Een ban komt zo wel snel dichtbij.




    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Aan Kanus:
    1. dezelfde caps: ik vind niet dat je dat voor een ander kunt bepalen. Dat je een andere opvatting hebt over het maken van caps is me inmiddels wel duidelijk. Het gaat me echter om het verloop in de tijd. In een filmpje gaat dat te snel voorbij.
    2. videolinks: het zijn geen bewerkte of samengevatte filmpjes maar koppelingen naar hele uitzendingen. Beatrice en Dafne komen ook in die uitzending voor dus ik vind dat ik die best mag benoemen.
    3. flauwekul is het al helemaal niet wat daar wordt besproken, het kan van invloed zijn op de wereldvrede. Of iemand daar wel of niet op zit te wachten kun je dus niet zeggen. Mij irriteert het juist als bij een koppeling niets wordt gezegd over de inhoud.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Dat het allemaal weer dezelfde caps zijn moeten de mods maar beslissen.

    Maar video links horen in het movie topic.
    Beatrice en Dafne horen niet in dit topic thuis.
    En die Donald Trump heeft hier al helemaal NIKS te zoeken, dus laat aub die flauwekul en neveninfo weg uit al je berichten.
    Zit echt NIEMAND op te wachten.
    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Aan Kanus:
    1. dezelfde caps: ik vind niet dat je dat voor een ander kunt bepalen. Dat je een andere opvatting hebt over het maken van caps is me inmiddels wel duidelijk. Het gaat me echter om het verloop in de tijd. In een filmpje gaat dat te snel voorbij.
    2. videolinks: het zijn geen bewerkte of samengevatte filmpjes maar koppelingen naar hele uitzendingen. Beatrice en Dafne komen ook in die uitzending voor dus ik vind dat ik die best mag benoemen.
    3. flauwekul is het al helemaal niet wat daar wordt besproken, het kan van invloed zijn op de wereldvrede. Of iemand daar wel of niet op zit te wachten kun je dus niet zeggen. Mij irriteert het juist als bij een koppeling niets wordt gezegd over de inhoud.
    Ohja.. Op een "mokkel-forum" kan de wereldvrede uiteraard niet onbesproken blijven...

    Ladieslover, please hou nou toch eens op met die onzin.
    Reageer

    Aan Kanus:
    1. dezelfde caps: ik vind niet dat je dat voor een ander kunt bepalen. Dat je een andere opvatting hebt over het maken van caps is me inmiddels wel duidelijk. Het gaat me echter om het verloop in de tijd. In een filmpje gaat dat te snel voorbij.
    2. videolinks: het zijn geen bewerkte of samengevatte filmpjes maar koppelingen naar hele uitzendingen. Beatrice en Dafne komen ook in die uitzending voor dus ik vind dat ik die best mag benoemen.
    3. flauwekul is het al helemaal niet wat daar wordt besproken, het kan van invloed zijn op de wereldvrede. Of iemand daar wel of niet op zit te wachten kun je dus niet zeggen. Mij irriteert het juist als bij een koppeling niets wordt gezegd over de inhoud.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
499 reacties
267k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.429k views
Laatste bericht
4k reacties
7.053k views
Laatste bericht
987 reacties
4.995k views
Laatste bericht
110 reacties
123k views
Laatste bericht
9 reacties
7k views
Laatste bericht
18 reacties
91k views
Laatste bericht
3k reacties
3.057k views
Laatste bericht
Werken...
X