Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van Iemand nog verzoekjes?

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #46
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Volgens mij kan je die met de gemistdownloader extensie downloaden. Maar dan moet je het fragment er wel even achteraf uitknippen met moviemaker.
    Na aanleiding van een PM van Huusje zat ik daar ook al even op te zoeken,
    maar ik zie dat die uitzending "Premium" is en je er 4 euri voor moet gaan betalen. Pffff wat een dieven zijn het toch.

    Btw Moviemaker kan, maar er zijn betere edit programma's die je een beter resultaat geven....ipv je filmpie in een .wmv formaat te moeten opslaan.
    Reageer

    #47
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Volgens mij kan je die met de gemistdownloader extensie downloaden. Maar dan moet je het fragment er wel even achteraf uitknippen met moviemaker.
    Klopt, en dat doe ik ook altijd, maar wellicht heeft iemand de uitzending in nóg betere kwaliteit. Ik weet niet hoe deze kwaliteit is als je 'm op je harddiskrecorder opneemt. Voor ons, voetliefhebbers, is deze scène met Chantal op de kantelende glasplaat het mooiste dat er op de Nederlandse TV te zien is!

    GRTZ
    Huusje
    Reageer

    #48
    Volgens mij kan je die met de gemistdownloader extensie downloaden. Maar dan moet je het fragment er wel even achteraf uitknippen met moviemaker.
    Reageer

    #49
    Is er iemand in de zaal die HD-opnames gemaakt heeft van 'De jongens tegens de meisjes' van gisteravond 13 mei? Ik zou heel graag de scene willen hebben waar Chantal op de kantelende glasplaat ligt. Iemand?
    Alvast bedankt!

    GRTZ
    Huusje
    Reageer

    #50
    Het programma 'De jongens tegen de meisjes' met Chantal Janzen is weer begonnen!
    Kan ik iemand zo gek krijgen dat hij voor mij de scène met de glasplaat op het einde van het programma in hoge kwaliteit kan opnemen?
    Daar zijn de voetjes van Chantal steeds zo mooi in beeld.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Alvast bedankt!
    GRTZ
    Huusje
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
417 reacties
721k views
Laatste bericht
7 reacties
9k views
Laatste bericht
4 reacties
4k views
Laatste bericht
4 reacties
5k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.958k views
Laatste bericht
8 reacties
11k views
Laatste bericht
5 reacties
7k views
Laatste bericht
51 reacties
100k views
Laatste bericht
Werken...
X