Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Dames van Utopia

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Ik heb vanmiddag ook nog even gekeken...of die eerste stream het weer zouden doen.
    En tot mijn verbazing deed hij het...dus toen even uittesten of die dan ook 30min. zou doen....of dat J de M zich soms bedacht had dat het toch beter is om die vrij te geven
    Maar helaas na 30 min. was het weer over....."Je hebt 30 min. gratis gekeken en maak een paspoort aan" of zoiets.
    Nou 30 min kijken was het niet.....20 min. uptopia en 10 min streamlock ( koeienstal )

    Zag idd dat ze flink aan het bouwen waren met die bedden.
    Btw. niet te slimme mensen daaro om alleen eenpersoonsbedden te maken
    Maar hoe komen ze toch aan al die poen ?? daar ligt toch zeker een paar 100 euri aan bouwmaterialen ( hout, gipsplaten en schroeven e.d.)....en dan nog dat dure elektrische oplaadbare gereedschap e.d.
    En dan zullen morgen ofzo wel mooie dure matrassen en dekbedden worden afgeleverd....
    En wat dacht je van al die hooibalen die de koeien vreten...die koste ook een paar centen hoor ...zag daar een hele grote stapel nieuw liggen.
    Zorgen de bewoners nu zelf voor de dieren? of zou dat allemaal buiten beeld daar achter dat schuurtje worden aangevoerd door de programmamakers.
    En pas maar eens op...binnen notime zal daar ook een wasmachine draaien als ze na een paar dagen beginnen te stinken. ...met zoveel man daar lijkt het mij niet dat iedereen dat persoonlijk op een handwasje blijft doen elke dag.

    Ik hoor het de Mol nog zo zeggen bij de DWDD: "Er is NIETS dan alleen een waterleiding en een stroomkabeltje dat uit de grond komt...en ze hebben een heeeeeeel klein budget om de eerste levensbehoefte ( zoals eten) te overbruggen. en 1 telefoontje met een klein bedrag erop.
    Aangepast door Kanus; 4 januari 2014, 22:55.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Shoppa Bekijk bericht
    Haha indeed en john de mol zei nog; "Ze moeten iets van ongeveer dezelfde waarde terug geven."

    Ze zijn nu al bezig met bedden bouwen, het word daar iets te luxe.
    Maar ben benieuwd hoe ze dit in de eerste uitzending gaan uitleggen dat ze al een bad, bedden, muur, sigaretten, eten, aanstekers etc hebben.

    Ik heb ze gisteren al horen praten over een laptop omdat ze daar zowieso al wifi hebben.
    Denk dat we wel een voorbeschouwing krijgen tot aan de situatie van nu.
    Maar laptop, en wifi ja? dan is ook al internet heel dicht bij.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    Haha, deze is te leuk..
    Haha indeed en john de mol zei nog; "Ze moeten iets van ongeveer dezelfde waarde terug geven."

    Ze zijn nu al bezig met bedden bouwen, het word daar iets te luxe.
    Maar ben benieuwd hoe ze dit in de eerste uitzending gaan uitleggen dat ze al een bad, bedden, muur, sigaretten, eten, aanstekers etc hebben.

    Ik heb ze gisteren al horen praten over een laptop omdat ze daar zowieso al wifi hebben.
    Reageer

    Haha, deze is te leuk..

    Rondleiding 10 euro p.p.
    Pannenkoek 5 euro p.p
    Drinken 2 euro p.p
    Een Utopia kaas 20 euro p.p

    Godsklere man de Efteling is nog goedkoper...
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    Leuk stukje wat ik op Fok las:
    Ja LOL...die streamlocks zelfs al ga je ervoor betalen, dan gooien ze het dus weer op zwart.
    Naja..op zwart...ik denk dat je dan beelden gaat zien van de koeien en als de koeien in de wei staan van een lege koeienstal !!!

    Oorspronkelijk gepost door Shoppa Bekijk bericht

    Elke maand komt er een nieuwe inwoner
    Dat zei ik dus al. ...dan kunnen die "terror Jaapies" erin.

    Dit soort BB programma's kun je dan ook veel beter meteen beginnen met dat soort figuren, want dat is ook wat de "voyeuristische mens" wil zien die daarvoor nog wil betalen.
    Dit soort ideologie wat we nu zien ( p.s. als je tenminste na 30 min nog beeld hebt) zit niemand op te wachten na mijn idee...nieuwtje zal er gauw af zijn.
    Mensen die eieren en melk gaan verkopen of een plankje doorzagen en 's avond kringgesprekken voeren over een betere wereld en al die onzin.
    nee...kijkers willen actie, ruzie en relatieproblemen zien, en blote tetten niet te vergeten en dat men daaro ligt te ketsen in de koeienstal of naakt in bad gaat. ...toch???...laten we eerlijk zijn.
    Zo was het met al die BB voorgangers, dus waarom zou dat nu anders zijn.

    Maar goed....als die caps er straks komen, mogen ze gepost worden
    Aangepast door Kanus; 3 januari 2014, 16:53.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
555 views
Laatste bericht
2k reacties
2.403k views
Laatste bericht
212 reacties
381k views
Laatste bericht
101 reacties
283k views
Laatste bericht
14 reacties
20k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.277k views
Laatste bericht
2k reacties
9.841k views
Laatste bericht
6 reacties
13k views
Laatste bericht
Werken...
X