Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Uploadproblemen bij Freewebspace

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Uploadproblemen bij Freewebspace

    En marrk, ff opnieuw inloggen op je freewebspaceaccount en je foto's staan er meestal weer.
    Oké, bedankt Pinnhead!!
    Ik zal bij mijn eerstvolgende post weer eens gebruik maken van Freewebspace.
    Reageer

    #2
    RE: Uploadproblemen bij Freewebspace

    Soms is een foto zo groot, dat hij te ver buiten het kader van de pagina verdwijnt.
    Het lukt dan niet altijd om hem te saven.
    Ook te veel bytes per foto lukt niet altijd.
    En marrk, ff opnieuw inloggen op je freewebspaceaccount en je foto's staan er meestal weer.
    Reageer

    #3
    RE: Uploadproblemen bij Freewebspace

    Soms gaat het goed, soms ook niet en dan kan ik dus niets uploaden. Komt dit jullie bekend voor?
    Ja, gisteren had ik dat probleem ook en tevens zijn al mijn postings op het Mokkelforum gewist. Het lijkt erop dat ik geband ben bij Freewebspace, wegens "illegaal" deeplinken. Ik kan denk ik voor alle mokkelliefhebbers spreken dat we hopen dat jou dat niet overkomt. We willen je mooie posten niet kwijt Kurt!

    **Aangepast door: MaRRk / 2002-07-22 00:57:55**
    Reageer

    #4
    RE: Uploadproblemen bij Freewebspace

    Ik heb er [nog] geen last van gehad , strange
    Reageer

    Uploadproblemen bij Freewebspace
    Sinds 19 juli krijg ik als ik een plaatje upload (via edit) en het is upgeload (het verschijnt wel in het scherm) vaak geen kans om het te saven (na update met save). Wel zie je onderin "foutmelding op de pagina". Soms gaat het goed, soms ook niet en dan kan ik dus niets uploaden. Komt dit jullie bekend voor?
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X