Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Womble MPEG Video Wizard DVD v4.0.4.114 - gratis

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    Het is idd en fijn video-edit programma, ik ken het
    En het mooie van dit programma is dat het ook een ander probleem dat ik altijd had nu heeft opgelost
    Mpeg files gaven NOOIT in XP Windows verkennen de thumbs zichtbaar als een plaatje weer.
    En als het al deed, en ik veranderde de filenaam of ik verplaatste het filmpie, was het weer weg.

    Maar kwam er een tijdje terug achter dat wanneer ik dit Edit programma open heb staan, de thumbs van filmpies in de mappen
    zichtbaar worden en kan ik ze andere naam geven of verplaatsen e.d.
    Dus als ik nieuwe filmpies maak zet ik sowieso ook dit programma open want zonder dat zijn die thumbs (van alleen die nieuwe files) weer leeg.

    Oja...soms zit er in Mpeg 2 een soort van error als ik die net gemaakt heb.
    Ik denk dat er dan 1 of meerdere frames beschadigt zijn oid....en een Mpeg player heeft hier geen last van
    om het filmpie dan toch goed af te spelen.
    Maar b.v. WMP loopt dan vast of slaat hele stukken film over e.d.
    Ik gooi dus een past gemaakt Mpeg2 filmpie eerst in VirtualDubMod en die geeft dus aan via een schermpie of er wel of niet errors inzitten.
    Zo ja....dan gooi ik het filmpie (zonder verder bewerking) gewoon door Mpeg Video Wizard en sla hem dan opnieuw op.
    En hoppa alle errors zijn eruit.....want ik hou er niet van als mensen die mijn vids downloaden het niet kunnen afspelen,
    dat moet in alle players goed werken.

    m.a.w. Ik ben er ook heel content mee
    Aangepast door Kanus; 16 september 2009, 20:03.
    Reageer

    #2
    Het is idd en fijn video-edit programma, ik ken het
    Reageer

    Womble MPEG Video Wizard DVD v4.0.4.114 - gratis
    Goed nieuws voor mensen die op zoek zijn naar een programma om video’s mee te bewerken. Vandaag wordt Womble’s MPEG Video Wizard (ter waarde van 49 dollar) gratis aangeboden op Giveaway of the Day.

    Dit programma gebruik ik altijd om filmpjes mee te bewerken. Het duurt even voordat je alles onder de knie hebt, maar het programma steekt mijns inziens met kop en schouders boven de rest uit.

    Giveaway of the Day verpakt de software altijd in een speciale, irritante setup zodat je het programma slechts op dezelfde dag kunt activeren als waarop het wordt aangeboden. Als je het Giveaway-bestand downloadt, zie je het volgende txt-bestand:

    Installation

    Unzip the package you`ve downloaded and install the program by running Setup.exe.
    Then register the software on start-up using following data:

    -----------------------------------------------------------------------------

    Product Serian Number (PSN):

    MVW-DVD-VWXEJ443OIHO3E

    -----------------------------------------------------------------------------


    You have to install it before the Giveaway offer for the software is over.

    Terms and conditions

    Please note that the software you download and install
    during the Giveaway period comes with the following important limitations:
    1) No free technical support
    2) No free upgrades to future versions
    3) Strictly non-commercial usage
    Je kunt het programma echter beter van de website van Womble zelf downloaden. Het bovenstaande serienummer wordt netjes geaccepteerd. Op het moment van schrijven is die website helaas niet te bereiken, dat zul je net zien, maar je kunt het programma ook hier downloaden:

    http://www.softpedia.com/get/Multime...zard-DVD.shtml

    Alles volstrekt legaal.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X