Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Help Help....

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door BimboBuster2000 Bekijk bericht
    Ja precies dat schermpie komt dan steeds opzetten.
    Maar eerst dus hangt firefox zich op...dan sluit ik de browser...en dan komt pas dat scherpie.
    Soms ook dat IE het ook niet meer doet en dus mijn verbinding helemaal weg is op die lijn waar mijn laptop aanhangt.


    @ Maniac

    Zou misschien ook nog die N norm kunnen zijn (ik heb er geen verstand van hoor ) maar ik weet toevallig dat die laptop dat heeft en mijn modum en switch e.d. dat niet heeft.
    Ik krijg over een paar dagen een andere (gratis) router van xs4all

    Vreemd is dus dat de eerste 3 weken daar geen last van had en zo opeens op een leuke zaterdagavond dat geklooi begon.....want ik heb er tot nu toe nog niks anders mee gedaan (in grote lijnen) dan wat Inetten en een backup van al mijn bestanden erop gezet.
    Reageer

    #2
    Corrupt Firefox profiel misschien?




    The Buster
    Reageer

    #3
    Heb dus een nieuwe laptop (vista), maar na 1 maand is de lol er al vanaf

    Sinds afgelopen zaterdag heb ik een probleem dat ik telkens opeens geen Inet verbinding meer heb op de laptop.
    Althans de verbinding is er wel, maar Firefox werkt dan niet meer goed.

    Het kan toeval zijn, maar het lijkt erop dat ik dit probleem alleen heb op een forum als Mokkels en ook bij de buren (even getest) waar ik het krijg.

    Het gaat als volgt: Ik zit lekker hier rond te klikken en opeens laden de plaatjes en avatars niet meer.
    Ik sluit de browser FF af en open hem dan weer....(vaak krijg ik dan eerst dan nog dat schermpie te zien dat er geen verbinding is)
    Maar wat ik ook doe, het is weg. (op mijn normale PC is de verbinding er gewoon )
    Maar als je Firefox dan een paar keer open wil doen (soms ook al meteen bij de eerste keer) krijg ik nu een schermpie te zien dat ik FF NIET kan openen omdat hij al actief is.
    Alt-Ctrl-Del om dan het proces te beëindigen, maar ook daar krijg ik dan FF niet weg.

    De oplossing is dan om de Laptop opnieuw op te starten.
    Normaal als je dat doet is dat dus met 20 à 30 sec afgesloten, maar nu duurt dat dus ong. 5 min. pffffff
    Ik heb Stylish en Adblock ook al uitgezet maar had geen effect.


    Zou het ook soms nog wat met dat Windows Media Centrum te maken kunnen hebben, want ook als ik een DVDtje wil afspelen
    kan de laptop zich zomaar opeens ophangen als je wat met de knopjes speelt (normaal gebruik hoor) zo ook als je zo'n DVD dan b.v. in VLC gaat afspelen.

    Ik heb btw ook ZoneAlarm en AGV Free 8 ...kwamen ook telkens allemaal scherpies opzetten toen ik dat probleem kreeg.
    Maar dat schijnt nu allemaal weer goed te staan...maar het probleem met FireFox is er nog steeds.
    Reageer

    #4
    @ My All,

    Check je PM ff
    Reageer

    #5
    Jaja, downen via Limewire, daar ligt de grote oorzaak van 't probleem.
    Ik heb zelf jarenlang kazaa gebruikt, doe ik ook niet meer, omdat mij hetzelfde is overkomen als my all.
    Ik gebruik alleen nog maar eMule om mp3tjes te downen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X