Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van 2 nieuwe clips, Hind en Dewi (idols)

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: 2 nieuwe clips, Hind en Dewi (idols)

    Leuke discussie hieronder, we zullen zien of er nu wel bedankjes vanaf kunnen

    In ieder geval hier een filmpje van Dewi tijdens RTL Boulevard gisteren, waarin ze een klein stukje van een sinterklaasliedje zingt en even wordt geinterviewt.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    DOWNLOAD DEWI
    Reageer

    #2
    RE: 2 nieuwe clips, Hind en Dewi (idols)

    Zeke schreef:
    Wat hebben we aan een hele hoop mensen die zich aanmelden als member om op die manier de filmpjes te kunnen downloaden? Levert enkel heel veel niet-actieve members op, en daar hebben we er ook al meer dan genoeg van.
    ************
    Enne, als ik iets plaats doe ik dat omdat ik weet dat ik er een hoop mensen plezier mee doe, ook niet-members. Daar hoef ik echt geen complimentjes voor te ontvangen.
    Maar goed, iedereen beleeft het natuurlijk op zijn eigen manier.
    Oké, daar heb je wel een punt.
    Al die mensen die dan maar lid worden!!!...want downen doen ze dan toch wel, daar schieten we dan toch niks mee op, of zoals Retep schreef:die allemaal ook de mogelijkheid hebben om onzin te posten
    Nee, dan maar gewoon bij het oude blijven...hahahaha
    *************
    Als ik b.v. filmpies post wil ik ook dat ze door zoveel mogelijk mensen worden gezien, want daar doe je het dus voor...nietwaar????
    Maar het is een misverstand om te denken dat ik (en o.a. Drunkfux en nog een paar filmpies plaatsers) hier om complimentjes zit te wachten.
    Ik schreef het al eerder, gewoon een reactie in zo'n topic, dat zou best eens iets vaker mogen.
    Net zoals nu eigelijk gebeurd, al wordt het nu wel iets teveel off topic.
    Reageer

    #3
    RE: 2 nieuwe clips, Hind en Dewi (idols)

    ipv 4663 leden krijg je er dan 200.000.......die allemaal ook de mogelijkheid hebben om onzin te posten en het mokkelforum flink te verstoren....als moderator wordt je dan volgens mij knettergek van het aanpassen van berichtjes.....(of je moet er 25 moderators bij nemen.....)

    **Aangepast door: retep / 2003-02-27 20:57:38**
    Reageer

    #4
    RE: 2 nieuwe clips, Hind en Dewi (idols)

    Ik begrijp jullie frustratie maar ben het niet eens met de oplossing.
    Wat hebben we aan een hele hoop mensen die zich aanmelden als member om op die manier de filmpjes te kunnen downloaden? Levert enkel heel veel niet-actieve members op, en daar hebben we er ook al meer dan genoeg van.
    Komt nog bij dat ik van mening ben dat de reden dat het mokkelforum zo'n succes is juist nauw samenhangt met de openheid en het toegankelijke karakter. Ik denk dat het overgrote meerendeel van de members eerst het forum als guest een tijdje in de gaten gehouden heeft alvorens de stap te nemen lid te worden. Ik wel in ieder geval. Pas toen ik zeker wist dat ik daadwerkelijk op de goede plek was - waar ik een waardevolle bijdrage kon leveren - heb ik me aangemeld. Níet omdat ik dan bij filmpjes of iets dergelijks kon komen.
    Enne, als ik iets plaats doe ik dat omdat ik weet dat ik er een hoop mensen plezier mee doe, ook niet-members. Daar hoef ik echt geen complimentjes voor te ontvangen.
    Maar goed, iedereen beleeft het natuurlijk op zijn eigen manier.
    Reageer

    #5
    RE: 2 nieuwe clips, Hind en Dewi (idols)

    Kanus schreef:
    Dman schreef: omdat je filmpjes niet meteen bekijkt. Een plaatje kijkje en dan type je even een bedankje, een filmpje download je en bekijk je mischien wat later. Als je dan al van het forum af bent vergeet je gewoon meestal even te bedank .
    Ik denk dat de meesten onder ons de filmpies wel "meteen" bekijken of het de moeite waard is om op te slaan of niet, en gewoon uit nieuwschierigheid niet al te lang kunt wachten als het iets moois beloofd.

    En het gaat er ook niet om allerlei "bedankjes" te krijgen wat je ego kan gaan *******, nee....
    Ik zie veel liever gewoon een paar reacties (dit kunnen dus ook bedankjes zijn hoor)
    Of zoals Drunffux het al beschreef: Het is tenslotte een board om dingen te bespreken en te reageren op elkaars topics

    Om de movie treads (Nederland & Buitenland) alleen voor Members beschikbaar te stellen, kan ik me wel een beetje vinden.
    Tenslotte blijft "alles" gratis hier, dus als je wilt downen van wat hier allemaal op het forum staat, is het een kleine moeite om ook lid te worden.
    Zo voor kom je wel (voor een groot gedeelte) dat waneer iemand een filmpie plaatst (wat veel van zijn webspace kost) al weer DOWN moet omdat niet-leden zijn webspace hebben geript, terwijl de members hem dan nog niet eens gezien hebben.
    Je leest dan vaak later weer terug, kan iemand dat filmpie nog eens uppen!!!
    Maar ja, wie ben ik om daar over te gaan.hahahahahaha
    Misschien iets voor de Mods om zich daar eens over uit te spreken.
    Ik nam mezelf als voorbeeld. Wat betreft het geven van reacties. Maar ik begrijp in ieder geval wat je bedoeld.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
36 reacties
39k views
Laatste bericht
226 reacties
554k views
Laatste bericht
417 reacties
721k views
Laatste bericht
7 reacties
10k views
Laatste bericht
4 reacties
4k views
Laatste bericht
4 reacties
5k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.958k views
Laatste bericht
8 reacties
11k views
Laatste bericht
Werken...
X