Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Shiny's Battle Of The Babes 2017

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Je bent wel lang lid maar hebt niet of nauwelijks gepost (4 berichtjes zie ik bij je profiel staan). Wat ik in de gauwigheid aan jouw gekozen namen aflees is dat je uit België komt: er was een Belgisch/Vlaams meisje bij wat niet op Mokkels.nl voorkomt. Misschien kun je met Epiceply overeenkomen dat jij namen aanlevert voor België in de Europese competitie? Anders denk ik dat je te veel in haar vaarwater gaat zitten. Ik ben benieuwd wat ze zelf ervan vindt. Misschien kun je haar een persoonlijk berichtje sturen?
    Reageer

    #2
    Andere aanpak, als ik nu voor mijn eindlijst naar volgend jaar toe, telkens hier een poll start met 8 dames die die periode actueel zijn (zijnde actieve posts in de fora) (-met foto's), en zo de laureaten voor de finalebattle bekom, lijkt jullie dit een beter idee?
    Reageer

    #3
    onderbouwing van de 'battle'

    onderbouwing van de 'battle'
    1. -Niet ieder meisje of vrouw van de genomineerden staat op Mokkels.nl;
    2. -Epiceply organiseert ook al zoiets: waarin verschilt dit van haar wedstrijd?;
    3. -Misschien had je een iets langere aanloop kunnen nemen en 'leden en gasten' eigen lijstjes kunnen laten opsturen zodat uit die lijstjes weer de populairste mensen komen bovendrijven;
    4. -Waarmee zijn de huidige namen in het nieuws geweest (een kleine bio achter elke naam is misschien geen overbodige luxe)?
    5. -Hoeveel jaar organiseer je deze wedstrijd al en wat zijn criteria van deelneming/stemming?
    Reageer

    #4
    Ik snap je teleurstelling in het aantal reacties, maar je hebt zelf deze draad opgestart, meldt hem dan ook even af bij de Moderatoren.

    Zie "Aan de Moderatoren", "Mods uw aandacht voor" of "Vraag aan Moderator".
    Reageer

    #5
    Aangezien er geen reactie op dit topic komt, mag het voor mijn part afgesloten en verwijderd worden.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
2k views
Laatste bericht
1 antwoord
5k views
Laatste bericht
24 reacties
9k views
Laatste bericht
6 reacties
13k views
Laatste bericht
2 reacties
4k views
Laatste bericht
2 reacties
2k views
Laatste bericht
2 reacties
2k views
Laatste bericht
2 reacties
2k views
Laatste bericht
Werken...
X