Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #81
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Waar op het forum vind je deze berichten? Mij zegt 't namelijk niks Twero.

    Is ook niet op het forum...want ik kende het ook niet en had daar dus ook al naar gezocht.
    Maar dat is dus op de site van Mokkels.nl waar af een toe zo'n stukje geschreven staat.

    En dat is volgens mij gewoon reclame....m.a.w. inkomsten voor mokkels.nl.
    Bovendien hoeft je die stukjes ook nog niet eens te lezen als je niet wil.
    Reageer

    #82
    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Ik heb even een klein vraagje. Waarom worden er op het forum berichten geplaatst over twero.com? Vele van ons waaronder ik zitten hier niet op te wachten. Het past niet echt bij het forum vind ik zelf. En het begint onderhand ook wel een beetje op spam te lijken aangezien de comments zijn uitgeschakelt. Jullie zou de leden van het forum een groot plezier doen om te kappen met deze onzin
    Waar op het forum vind je deze berichten? Mij zegt 't namelijk niks Twero.
    Reageer

    #83
    Ik heb even een klein vraagje. Waarom worden er op het forum berichten geplaatst over twero.com? Vele van ons waaronder ik zitten hier niet op te wachten. Het past niet echt bij het forum vind ik zelf. En het begint onderhand ook wel een beetje op spam te lijken aangezien de comments zijn uitgeschakelt. Jullie zou de leden van het forum een groot plezier doen om te kappen met deze onzin
    Reageer

    #84
    Oorspronkelijk gepost door hugo hugen Bekijk bericht
    het taalgebruik van NPO in de thread van Astrid Kersseboom

    Die post kan daar sowieso wel weg, want het is een gejat plaatje van member levensgenieter 3 a 4 post daaronder.

    Daarvoor hebben we hier de quote mogelijkheid.
    Reageer

    #85
    Oorspronkelijk gepost door hugo hugen Bekijk bericht
    Kan zijn dat ik wat aan de bekrompen kant ben, maar persoonlijk vind ik het taalgebruik van NPO in de thread van Astrid Kersseboom niet kunnen. Het gaat om de volgende zinsnede:

    "F*ck Astrid!!
    Wat zou het heerlijk zijn als er van die grote, stevige, priemende ****** in zouden zitten......hmmmm....."
    Ik ben het met je vraagstelling eens Hugo. Deze opmerking past niet bij de klasse-vrouw die Astrid Kersseboom is.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X