Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Ben ik de engie die strontziek wordt van Warnkross en Höppner?

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Ja dan wil ik het ook even uitleggen, want ik schrijf natuurlijk geen onzin.
    Wat je beschreef doe ik ook al lang, maar 't voorkomt niet dat ik toch elke dag weer met die bagger dames geconfronteerd wordt.

    Dit is de eerste keer dat ik inlog sinds m'n vorige bericht.

    - in Buitenlandse Mokkels zijn er twee nieuwe bijdragen, beide van Kalisto, en ze betreffen, jawel, Hoppner en Warnkross.
    - in Movies Buitenland zijn er ook twee nieuwe bijdragen, waarvan 1 van Kalisto: Hoppner.

    Ugh.
    Aangepast door blahblah; 27 oktober 2017, 10:03.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door blahblah Bekijk bericht

    Geen idee wat dit zou moeten doen (heen-en-weer navigeren tussen twee webpagina's?
    Ja dan wil ik het ook even uitleggen, want ik schrijf natuurlijk geen onzin.

    Stel je komt op Mokkels en daar zie je nu 2 nieuwe dingen ( oranje mapje) Ned Mokkels en Buitenlandse Movies
    Nu open je b.v. eerst Ned. Mokkel en je ziet 4x een nieuwe topic.
    Daarvan open je er b.v. 3 stuks, want het 4de mokkel heeft jou interesse niet.
    Dan klik je NU dus op de back button.
    Hoppa je zit weer in het overzicht en je klikt nu op Buitenlandse Movies.
    AAAAHHHHH daar zijn alleen die Warnkros en Hoppner weer te zien ( in jou geval dan he)
    Dan klik je NU dus METEEN weer op de back button.

    En nu klik je onderaan op het forum op: Markeer forums als gelezen.
    Alles wat nu nog actief was en je dus ook niet gezien hebt, zal nu weer neutraal zijn voor de volgende keer als je op het forum komt....tenzij natuurlijk dat er ondertussen weer een nieuwe post inkomt.
    (p.s. ik doe dat elke keer als ik het forum bezoek...dus ik zie die 2 dames waar jij het over heb vaak maar 1x per dag als nieuwe topic terwijl ik misschien wel 10x of vaker hier kom.)

    Zoveel moeite is dat dus niet om even een page terug te gaan.
    Op Inet heet dat immers surfen en kijken of er ergens iets TUSSEN STAAT waar jij wat aan hebt.
    Je kan dus niet alles hebben....haha
    En nog een tip...misschien ken je dat al wel.
    Maar als je de Page-back button in je browser aanklikt met je rechtermuis toets
    dan opent een schermpie ( in Firefox en Chrome) met al je pagina's vanaf je startpunt.
    Bij mij is dat b.v. Google en die klik ik dan meteen in dat scherpie aan zodat je niet alle pagina van Mokkels meer door hoeft te klikken.
    Aangepast door Kanus; 25 oktober 2017, 15:31.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Bij mij komt er een oranje mapje in beeld als er iets nieuws is.
    Grapjas! ;-)

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Maar goed, dan kan je dat toch simpel en meteen oplossen.
    1. pijltje <- linksboven van je browser
    2. "Back" toets op je toetsenbord
    3. rechtermuis-klik en in popupschermpie klikken op pijltje <-
    [/quote]

    Geen idee wat dit zou moeten doen (heen-en-weer navigeren tussen twee webpagina's? 't Werkt in ieder geval al niet als deze site de eerste is waar je naartoe gaat...) maar het is elke dag weer een hoop moeite om die afgrijselijke namen Warnkros en Hoppner nooit meer te hoeven zien.

    Einde discussie, wmb. Dit leidt nergens toe. Welke discussie in een pub doet dat wel? ;-)
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door blahblah Bekijk bericht
    Dat weet en doe ik allemaal. Maar: je logt in, ziet dat de er in het "Buitenlands" dik gedrukt staat, klikt met enige verwachting op de link, en de enige nieuwe bijdragen zijn Warnkross en H�ppner. Teleurstelling!
    Bij mij komt er een oranje mapje in beeld als er iets nieuws is.

    Maar goed, dan kan je dat toch simpel en meteen oplossen.
    1. pijltje <- linksboven van je browser
    2. "Back" toets op je toetsenbord
    3. rechtermuis-klik en in popupschermpie klikken op pijltje <-
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Snap niet waarom je je daar druk om maakt.

    Kijk ( en open alleen die topics) op dit forum wat je wil zien.
    Als je klaar bent en er staan nog ( nieuwe ) namen dik gedrukt
    dan scrol je even naar onderen en daar staat een linkje: "Markeer forums als gelezen"
    Dat weet en doe ik allemaal. Maar: je logt in, ziet dat de er in het "Buitenlands" dik gedrukt staat, klikt met enige verwachting op de link, en de enige nieuwe bijdragen zijn Warnkross en Höppner. Teleurstelling! Zelfs ALS ik het mooie vrouwen zou vinden --en dat doe ik niet-- zou het al veel en veel teveel van het goede zijn.

    Elke dag weer: Warnkross en Höppner, Warnkross en Höppner, Warnkross en Höppner. Ugh. Feature request: **** file. Ik kan die namen niet meer zien.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
243 reacties
1.608k views
Laatste bericht
1 antwoord
413 views
Laatste bericht
33 reacties
10k views
Laatste bericht
3 reacties
432 views
Laatste bericht
5 reacties
513 views
Laatste bericht
1 antwoord
1k views
Laatste bericht
0 reacties
548 views
Laatste bericht
19 reacties
5k views
Laatste bericht
Werken...
X