Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Creatief met je Windows Phone

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door epicje Bekijk bericht
    Gaaf! kan je voor mij ook niet zoiets maken?
    Ik weet niet of je zelf ook fotosoep hebt en daarmee een beetje handig bent,
    want ik heb hiervoor ook een soort van template gemaakt....met de juiste verhouding van de tiles...(ook de randen)
    En die template kan je dan aanpassen naar hoe jij dan die tiles op je phone wil hebben qua vorm...dus met langwerpig en vierkant tiles ...links , rechts of in het midden....of b.v. 3 van die vierkanten onder elkaar enz enz want je kan dus met die dingen schuiven hé

    Met "clipping mask" kan je hierin dan een eigen foto zetten....bla bla.
    Maar ik wil dat ook wel even voor je doen....is nu met deze template eigenlijk een werkje van niks

    Ik moet dan wel weten welke foto's je gebruiken wil.
    En welke tiles....( en vorm)...ligt ook aan de gebruikt foto wat dan mooi is.
    En ook of je hem dan origineel wil zonder poespas of aangepast en bewerkt aan je thema kleur....en welke kleur dat dan is.

    Heb er zojuist nog een gemaakt

    Prikkelend Plaatje
    Wacht op check
    Reageer

    #2
    Gaaf! kan je voor mij ook niet zoiets maken?
    Reageer

    Creatief met je Windows Phone
    Ik was wat bezig met mijn smartphone ( Windows Phone 8X) en wilde dit ideetje verder delen met mensen die hun Windows Phone ook wat persoonlijker willen maken en die van leuke mokkeltjes houden ( kan natuurlijk ook wat anders zijn) In dit geval heb ik een foto van Elize wat bewerkt in fotosoep en daar tegels ( Tiles) van gemaakt. Een leuke "gratis" App is dan: Photo Tile En hiermee maak je dan fototegels voor op je scherm. Je kan met die app. dus ook meteen een foto croppen, maar in dit geval wilde ikzelf dat meerdere tegels op elkaar aansloten zodat er weer 1 plaatje ontstaat....en daarvoor is er dan fotosoep (p.s. er zijn ook zulke apps die dat kunnen, maar die zijn niet gratis ) Maar het gaat natuurlijk om het idee hé...dat je dus zoiets ook zelf op je smartphone kan maken. Deze hebben dezelfde kleur als het smaragdgroen uit de Thema kleuren....maar je kan zelf natuurlijk een andere kleur gebruiken of de foto's origineel houden. Ik heb 2 versies gemaakt als voorbeeld....en ook om te downloaden zodat mensen met een Windows Phone ze kunnen uitproberen, mocht je dat willen. Dit zijn printscreens van mijn phone. En hier de tegels die ik gemaakt heb.
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X