Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    Ik zou kiezen voor Dominique van Hulst (Do)

    Zo heb je namelijk ook: Mieke de Boer (Bambi)
    Enigma, n.a.v. jouw bericht was ik even aan het zoeken naar naamvarianten, en kwam het volgende tegen:

    Irina Shayk - buitenlandse mokkels
    Irina Sheik - buitenlandse mokkels

    Irina Shayk - movies buitenland
    Irina Sheik - movies buitenland

    E.e.a. graag samenvoegen!
    Aangepast door Enigma; 8 september 2014, 23:10. Reden: check
    Reageer

    Ik zou kiezen voor Dominique van Hulst (Do)

    Zo heb je namelijk ook: Mieke de Boer (Bambi)
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    JLeuk om te weten hoe de echte naam van Lady Gaga is, maar m.i. onnodig om dit in de threadnaam te zetten. Als je haar echte naam wil weten, kijk je maar bij de bio op de eerste pagina van de thread. Mods, graag jullie reactie.

    GRTZ
    Huusje
    Ik kan je de reactie van Nohill nu al geven!

    Hij is juist degene die dit ontzettend graag wou. Dus de complete namen.

    Ik kan me nog herinneren, dat ik een posting van hem (voordat hij Mod werd) tegenkwam, waarin hij vroeg of de naam van die draad niet verandert kon worden. Ik heb hem er toen nog op gewezen dat hij dit zo kon doen, want hij was inmiddels zelf Mod.

    Tevens heeft hij, voor zover ik mij herinner, de naam Stefanie Germanotta, toegevoegd aan Lady Gaga.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Je zegt dat het forum uitgaat van een echte naam.
    Ja in normale omstandigheden....en ik bedoelde ook eigenlijk zonder al die toevoegingen die je nu vaak ziet.
    Kijk zoals lady Gage of Madonna en Rihanna dat zijn echt namen die die artiesten gekozen hebben terwijl niemand hun echte naam vaak kent. ( in geval Rihanna niet haar achternaam ..als haar voornaam wel de echte zou zijn)
    Dat is dus logisch.
    Ik bedoelde ook dat je niet teveel afkortingen moet hebben hier zoals Yo voor Yolanthe ...
    van Do is ook niet erg dat dat er BIJ staat....maar ik doelde ook meer op dus dat alleen maar Do je niet moet hebben want dan werkt het zoeken hier niet meer.

    Maar je hebt b.v. ook Maxima Zorreguieta (H.K.H.) of Connie 'Vanessa' Breukhoven.

    Zijn 2 speciale namen, want Vanessa gebruikt Connie nu niet meer..m.a.w. ze is ook voornamelijk "bekent in de bladen nu" als Connie.

    En welke naam Maxima nu officieel heeft nu ze getrouwd is met W.A. en koninging is, dan moet je veel van het koningshuis weten....maar ze zal anders heten dan hier op forum staat.

    Kortom die regel van echte naam gaat ook niet altijd op
    Maar ik zag dat het waar het nu om ging, nu toch prima staat??
    Do - Dominique van Hulst

    Net zoals b.v.: Elize [Elise van der Horst]
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Ik zou dat NIET doen
    Ten eerste gaat het forum altijd uit van een echte naam.
    ten tweede als je het in dit geval veranderd is 2 letters ( Do ) dan zal
    de zoekfunctie van dit forum haar NIET meer kunnen vinden.
    Je zegt dat het forum uitgaat van een echte naam. Dat lijkt me vreemd. Het lijkt me het meest logisch dat de naam wordt weergegeven die het meest bekend is. In het geval van een artiestennaam kun je overwegen om de echte naam erbij te zetten, tussen haakjes, maar het lijkt me niet nodig. Mensen zoeken op de naam die het bekendst is. Nu kun je Do inderdaad niet vinden op 'Do', maar ik zou toch 'Do' in de threadnaam zetten, omdat je de artiestennaam altijd in de threadnaam zou moeten zetten, wat mij betreft. Hoe denken de andere mods hierover? Nu bestaat ook de thread "Lady Gaga - Stefanie Germanotta". Leuk om te weten hoe de echte naam van Lady Gaga is, maar m.i. onnodig om dit in de threadnaam te zetten. Als je haar echte naam wil weten, kijk je maar bij de bio op de eerste pagina van de thread. Mods, graag jullie reactie.

    GRTZ
    Huusje
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
46 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X