Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

User Titles

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door BimboBuster2000 Bekijk bericht
    Ik val ook in die categorie ( ) en het is misschien wel beter om die naam te wijzigen.
    Ik vind zelf dat Premium Member erg goed tussen Very regular member en Old-school member zou passen




    The Buster
    Aangepast
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht
    He, wat triest. Nu val ik in de enige categorie met een negatieve aanduiding. 'without a life'. Allen andere typeringen staan een stuk positiever.
    Mods, een verzoek om de term 'Member without a life' te veranderen in 'Almost old-school member'. Is dat wat? Staat al een stuk positiever...
    Ik val ook in die categorie ( ) en het is misschien wel beter om die naam te wijzigen.
    Ik vind zelf dat Premium Member erg goed tussen Very regular member en Old-school member zou passen




    The Buster
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht
    te veranderen in 'Almost old-school member'. Is dat wat? Staat al een stuk positiever...
    Of: Happy Smiley Member

    Is dat positief of niet?
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door $ander Bekijk bericht
    Heb zojuist op aandringen de nieuwe user titles ingevoerd. Ik heb de user titels van Kingbee aangehouden alleen de aantal posts wat verminderd.

    0-49: Newbie
    50 - 99: Newcomer
    100 - 199: Frequent member
    200 - 499: Active member
    500 - 999: Forum regular
    1000 - 1999: Very regular member
    2000 - 4999: Member without a life
    5000 - 9999: Old-school member
    10000 - ***: ******** member
    He, wat triest. Nu val ik in de enige categorie met een negatieve aanduiding. 'without a life'. Allen andere typeringen staan een stuk positiever.
    Mods, een verzoek om de term 'Member without a life' te veranderen in 'Almost old-school member'. Is dat wat? Staat al een stuk positiever...
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door kanus Bekijk bericht
    Je kan dat bekijken door bovenaan in menubalk van forum op 'Ledenlijst" te klikken en dan op "berichten"
    Kan je meteen zien dat jij al sinds 1 jan. 1970 op dit forum zit
    Ja. Was nog een lange zit voordat er iemand op het idee kwam om computers aan elkaar te knopen en internet te bouwen zodat de rest hier ook toegang kreeg...






    The Buster
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
8 reacties
3k views
Laatste bericht
0 reacties
297 views
Laatste bericht
1 antwoord
437 views
Laatste bericht
2 reacties
798 views
Laatste bericht
4 reacties
765 views
Laatste bericht
0 reacties
669 views
Laatste bericht
3 reacties
2k views
Laatste bericht
4 reacties
1k views
Laatste bericht
Werken...
X