Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Mokkels.nl Browser Hijack??

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Fijn te horen dat het opgelost is.

    Heb topic btw verhuisd naar 'Troublshoot techniek'
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door hooters Bekijk bericht
    Mooi dat je probleem is opgelost, punt is alleen dat je dat al een paar dagen eerder had kunnen doen...

    maar blijkbaar praat ik Russisch
    LOL, ja jij ook nog bedankt, maar het is toch een beetje een lapmiddel. Het echte probleem bestaat waarschijnlijk nog. Of op mijn pc of hier op het forum.

    Ik zie nu ook geen Google Adsense reclame meer (ook niet in de Google zoekresultaten bovenaan). Ik moet zeggen, dat ik dat wel een beetje mis... Maar ik zie dat je Adblock Plus in en uit kan schakelen en ook kan whitelisten, dus voorlopig laat ik het hier INgeschakeld.
    Reageer

    #3
    Mooi dat je probleem is opgelost, punt is alleen dat je dat al een paar dagen eerder had kunnen doen...

    maar blijkbaar praat ik Russisch
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door Oeds Bekijk bericht
    Als je toch al Firefox hebt even de add-on Adblock plus erop zetten, dan zijn alle reclames weg. Ook kun je Adblock plus handmatig aanpassen als er iets komt wat je niet wil zien.
    Sinds ik Adblock plus heb geïnstalleerd heb ik die Tab-explosies niet meer gehad. Afkloppen....

    Misschien is het dan toch geen virus, of het is een virus geactiveerd door dat Goodgames - bannertje. Op een ander forum was er ook iemand, die dat bannertje verdacht vond...

    Ik heb mijn pc nog een paar x gescand met verschillende programma's, maar hij is clean volgens de scanners.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door jianguo Bekijk bericht
    Helaas is het probleem nog niet opgelost.
    Heb je soms onlangs GRATIS software geïnstalleerd ??

    Ik kwam een linkje tegen: https://www.security.nl/artikel/4326...-toolbars.html


    En probeer Firefox Portable eens om te testen.
    Die kan je b.v. gewoon op een USB stick zetten en is dus GEEN installatie voor op je PC voor nodig.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X