Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

iPhone of iPod touch App

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door GaveGozer Bekijk bericht
    Buiten dat is het nog niet zo eenvoudig om een applicatie te maken voor de iPhone. Wat zou je in zo'n applicatie willen zien. De posts/threads, de images, wil je kunnen reageren, etc..?

    Dan kun je beter gewoon gebruik blijven maken van de site.. een iPhone is immers toch een giga goed toestel?? (heb ik me laten vertellen.. zucht..)
    Beetje jammer van de ondertoon in je reactie. Geen Apple fan neem ik aan?

    Natuurlijk kan je gewoon de website bekijken zonder enig probleem.
    Alleen is een webpagina niet gemaakt voor een telefoon. Een applicatie wel, daarin zou je de webpagina kunnen veranderen dingen toe voegen om het browsen te vereenvoudigen. Bovendien is een applicatie makkelijker te benaderen dan een webpagina waarvoor je eerst een browser moet starten.

    Mocht je eens een iphone in je handen krijgen, kijk dan eens naar de app van Tweakers.net of Geenstijl.nl dan zie je de voordelen er wel van in.

    Oorspronkelijk gepost door GaveGozer Bekijk bericht
    Tevens zal iemand zo'n appl. dan moeten maken, ik zelf kan het niet aangezien ik geen Mac heb.. sterker nog ik WIL geen mac... maar be my guest om zoiets te maken en goed gekeurd te krijgen...
    Je hebt geen Mac nodig om een applicatie te maken.
    Aangepast door Avex; 5 oktober 2010, 20:56.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door kosmos Bekijk bericht
    Als Apple daarmee invloed krijgt op de inhoud van Mokkels.nl en probeert haar (Amerikaanse) normen hier te doen gelden dan moet je dat helemaal niet willen.
    Buiten dat is het nog niet zo eenvoudig om een applicatie te maken voor de iPhone. Wat zou je in zo'n applicatie willen zien. De posts/threads, de images, wil je kunnen reageren, etc..?

    Dan kun je beter gewoon gebruik blijven maken van de site.. een iPhone is immers toch een giga goed toestel?? (heb ik me laten vertellen.. zucht..)

    Tevens zal iemand zo'n appl. dan moeten maken, ik zelf kan het niet aangezien ik geen Mac heb.. sterker nog ik WIL geen mac... maar be my guest om zoiets te maken en goed gekeurd te krijgen...
    Reageer

    #3
    Als Apple daarmee invloed krijgt op de inhoud van Mokkels.nl en probeert haar (Amerikaanse) normen hier te doen gelden dan moet je dat helemaal niet willen.
    Reageer

    #4
    Interessant idee. Ik heb tegenwoodig ook een iPhone en zie wel wat potentieel. Ik zal de voorwaarden eens bekijken. Om in de Appstore van Apple opgenomen te worden, moet een applicatie namelijk worden goedgekeurd door Apple. Ik kan me zo voorstellen dat Apple niet zo happig is op een dergelijke applicatie. De content verandert namelijk continu. Wat vandaag een aardig en net forum is, kan morgen zo maar vol staan met de meest gore (kinder)*****. Ik weet dat dat hier niet gaat gebeuren, maar vanuit het oogpunt van Apple is dat zomaar mogelijk.
    Daarnaast zie ik nog een paar technische problemen, maar dat komt later wel.
    Reageer

    iPhone of iPod touch App
    Komt er in de toekomst ook nog een (gratis) app van mokkels.nl voor op de iPod touch of iPhone?
    Ik heb er zelf 1 en zou dit erg handig vinden omdat de manier die er nu is erg onhandig is.
    Gr.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X