Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vlaamse mokkels

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Gebruik gewoon de zoekfunctie.

    We hebben er een én deze zoekfunctie werkt!


    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Legs&co Bekijk bericht
    Nee dat zijn Walen en een handjevol Brusselaars. En de Nederlandse taal in Afrika wordt wel beperkt tot Zuid-West Afrika en Zuid-Afrika hoor.
    En een speciaal forum voor Duitsers en andere landen lijkt me niet van toepassing, ze zijn toch minder Nederlands dan Vlamingen.
    Je hebt ook nog Surinamers en daar kan je het nog onoverzichtelijker mee maken, ze mogen dan in Nederland wonen en werken, maar wie zegt dat ze geen Surinaams paspoort/nationaliteit ipv de Nederlandse hebben?
    Haha... goed antwoord, maar we doen ons uiterste best om Wildgroei tegen te gaan. Door voor Vlamingen (en andere belgen ) threads aan te maken den ik persoonlijk dat het daardoor onoverzichtelijk wordt. Ik heb hierover geen idee wat mijn mede moderators vinden, maar het lijkt mij niet handig.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door GaveGozer Bekijk bericht
    Omdat het een Nederlands forum is. En als we nu Vlaamse dames een appart gedeelte gaan geven, dan wil de volgende een Duitse afdeling, weer de volgende een Spaanse of Italiaanse etc. Omdat toevallig de Vlaamse dames ook Nederlands spreken wil dus niet zeggen dat het daarom een topic verdiend. In Afrika spreken ze ook gebrekkig Nederlands

    En je hebt ook Vlamingen die Frans spreken.. niet overzichtelijk dus allemaal.
    Nee dat zijn Walen en een handjevol Brusselaars. En de Nederlandse taal in Afrika wordt wel beperkt tot Zuid-West Afrika en Zuid-Afrika hoor.
    En een speciaal forum voor Duitsers en andere landen lijkt me niet van toepassing, ze zijn toch minder Nederlands dan Vlamingen.
    Je hebt ook nog Surinamers en daar kan je het nog onoverzichtelijker mee maken, ze mogen dan in Nederland wonen en werken, maar wie zegt dat ze geen Surinaams paspoort/nationaliteit ipv de Nederlandse hebben?
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door Legs&co Bekijk bericht
    Waarom is er eigenlijk geen rubriek Vlaamse mokkels? Naast nederlanders zullen hier denk ik ook wel een hoop Vlamingen komen en dan moet je die dames dus weer zoeken tussen de buitenlandse mokkels.
    Omdat het een Nederlands forum is. En als we nu Vlaamse dames een appart gedeelte gaan geven, dan wil de volgende een Duitse afdeling, weer de volgende een Spaanse of Italiaanse etc. Omdat toevallig de Vlaamse dames ook Nederlands spreken wil dus niet zeggen dat het daarom een topic verdiend. In Afrika spreken ze ook gebrekkig Nederlands

    En je hebt ook Vlamingen die Frans spreken.. niet overzichtelijk dus allemaal.
    Reageer

    Vlaamse mokkels
    Waarom is er eigenlijk geen rubriek Vlaamse mokkels? Naast nederlanders zullen hier denk ik ook wel een hoop Vlamingen komen en dan moet je die dames dus weer zoeken tussen de buitenlandse mokkels.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X