Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Uploaders voor videos

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    Ik gaf enkel mijn mening, ik moet helemaal niets.

    Tja als men nou nog geen fatsoenlijke browser met een popup blocker kan gebruiken dan weet ik het ook niet meer. Dit is al honderdduizend keer voorbij gekomen op Mokkels.(ook voor imghosts)
    Zo langzaam vind ik de snelheid niet en bovendien heeft het zich bewezen als een host waar bestanden tenminste lang blijven bestaan. Dat kan je van de hosters die jij aangeeft niet altijd zeggen.


    Ook geen last van.. downloaden gaan niet super snel maar ik haal toch met regelmaat wel rond de 500/1000kbps als Free user. Dat valt natuurlijk in het niets vergeleken de 15mbps dat ik als betalend lid haal maar het is meer dan zat is voor de filmpjes die hier gepost worden. (zo groot zijn ze tenslotte ook weer niet)
    Ik moet er wel even bij vermelden dat het wel een behoorlijke tijd geleden is dat ik iets als een free user gedownload heb aangezien ik al enige tijd een betaald account heb.
    Een mening zonder onderbouwing is niets zeggend.
    Heeft wat mij betreft geen enkele waarde.

    De snelheid bij Deposit ligt rond de 60 kb/sec.
    En voor grote bestanden niet geschikt.
    Voor meerdere downloads bestaat er een lange wachttijd.

    Rapidshare heeft zoals ******* al opmerkte de downloadsnelheid voor free-usere drastisch verlaagt.

    Ik heb ook een premium abo gehad bij RS.
    Dat heb ik laten verlopen omdat ik het beleid van RS niet steun.
    In het begin, na afloop van premium, kon ik best nog wel met hoge snelheid downloaden als free-user.
    Na verloop van tijd werd het steeds minder tot het dieptepunt van nu.
    Overigens hangt de snelheid van het downloaden ook af van de uploader.
    Als het bestand geverifieerd is door RS dan krijg de downloader een hogere snelheid. De overigen worden enorm afgeknepen. En dat zijn over het algemeen genomen de meesten.

    Ik heb al lange tijd ervaring met RS ook de eerste (de duitse) en heb steeds minder respect voor deze club gekregen.
    De eerste grote uploaders bij RS.de hebben die club groot gemaakt.
    Daar behoor ik bij. RS heeft al die mensen op een zeer onheuse manier behandeld. Dat is niet mijn mening alleen maar daar zijn er genoeg van die mijn mening delen.

    Toch speelt dit niet mee in mijn beoordeling van de huidige situatie.
    Ik kijk hoe het nu gesteld is met de snelheid en die is in de meeste gevallen zeer laag.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door tobias_nld
    Dit zegt me niets.
    Je zal dan meer van je ervaring moeten aangeven.
    Ik gaf enkel mijn mening, ik moet helemaal niets.

    Oorspronkelijk gepost door tobias_nld
    Deposit is slecht.
    Je krijgt een pop up.
    Dan een code invullen.
    Dan 60 sec wachten en langzame download voor free users.
    Tja als men nou nog geen fatsoenlijke browser met een popup blocker kan gebruiken dan weet ik het ook niet meer. Dit is al honderdduizend keer voorbij gekomen op Mokkels.(ook voor imghosts)
    Zo langzaam vind ik de snelheid niet en bovendien heeft het zich bewezen als een host waar bestanden tenminste lang blijven bestaan. Dat kan je van de hosters die jij aangeeft niet altijd zeggen.

    Oorspronkelijk gepost door tobias_nld
    Rapidshare download van rond de 30-40 kb/sec.
    Voor grote bestanden een disaster/ramp.
    Ook geen last van.. downloaden gaan niet super snel maar ik haal toch met regelmaat wel rond de 500/1000kbps als Free user. Dat valt natuurlijk in het niets vergeleken de 15mbps dat ik als betalend lid haal maar het is meer dan zat is voor de filmpjes die hier gepost worden. (zo groot zijn ze tenslotte ook weer niet)
    Ik moet er wel even bij vermelden dat het wel een behoorlijke tijd geleden is dat ik iets als een free user gedownload heb aangezien ik al enige tijd een betaald account heb.
    Aangepast door Avex; 31 augustus 2012, 21:52.
    Reageer

    #3
    Tegenwoordig gebruiken wel meer filehosts capcha's, dit om downloads van bots tegen te gaan.

    Voor grote bestanden is RS inderdaad een nachtmerrie als je geen betaalde account hebt, ze throttlelen de download snelheid van niet betaalde accounts. Daarnaast zijn ze ook een beetje sneaky met de aangegeven bestands grootte, ze smokkelen er gewoon wat bij tijdens het uploaden en dat kan aardig oplopen als het om echt grote bestanden gaat.

    Zelf vind ik mediafire.com wel goed, filefactory.com is ook niet slecht.

    Zo heeft iedereen z'n eigen voorkeuren.

    * EDIT *
    En de volgende heb ik onlangs ontdekt op een U.S. forum en die bevalt me wel...

    http://www.ifilehosting.net/

    Heb er al veel van gedownload, de snelheid is redelijk snel voor een free user en hoefde iedere keer maar 22 seconden te wachten na het invoeren van een 3 cijferige code. Heb er nog niet geupload, maar dat ga ik zeker uitproberen.
    Aangepast door hooters; 31 augustus 2012, 20:21.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    Tot dusver nog niet echt goede ervaringen gehad met de sites die jij noemt.
    Geef mij maar gewoon Rapidshare / Netload / Depositfiles.
    Dit zegt me niets.
    Je zal dan meer van je ervaring moeten aangeven.

    Deposit is slecht.
    Je krijgt een pop up.
    Dan een code invullen.
    Dan 60 sec wachten en langzame download voor free users.

    Rapidshare download van rond de 30-40 kb/sec.
    Voor grote bestanden een disaster/ramp.

    Heb bijv bij Speedyshare gisteren een bestand van 200 mb geplaatst.
    Uploaden was ong 6 min met 500 kb/sec
    Download moet even op gang komen maar haalde gem 2 mb/sec met uitschieters van boven de 3 mb/sec.
    Aangepast door tobias_nld; 30 augustus 2012, 12:30.
    Reageer

    #5
    Tot dusver nog niet echt goede ervaringen gehad met de sites die jij noemt.
    Geef mij maar gewoon Rapidshare / Netload / Depositfiles.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X