Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto bij last geupdate

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door epicje Bekijk bericht
    Hallo,

    Wat mij al vaker is opgevallen is dat de foto die wordt weergegeven bij een persoon bij last geupdate niet of nauwelijks te vinden is in het topic van de betreffende persoon.
    Zijn ook geen foto's die door members worden geüpload/gehost ( ja misschien in het verleden)
    Maar dit zijn plaatjes die waarschijnlijk in het archief van Mokkels.nl zelf staan en die automatisch in beeld komen wanneer er een linkje van e.o.a. mokkel in dat lijstje verschijnt.
    Ze dienen alleen als preview over welke mokkeltjes het gaat en om opfleuring van de site.

    Kan ook niet anders want die ruimte is maar beperkt qua afm. en daar zijn dus speciaal plaatjes voor gemaakt.
    Stel dat iemand ipv zo'n langwerpig plaatje van frontpage (110x210 px ) een liggende HQ foto (2500x1500 px) of een HD breedbeeld cap (1920x1080 px) als laatste heeft gepost.
    Die kan er dus NIET in en als er dan automatisch geschaald zou moeten worden heb je dus kans dat het mokkeltje er niet eens opstaat, maar een gedeelte van de achtergrond.
    Aangepast door Kanus; 27 september 2011, 11:49.
    Reageer

    Foto bij last geupdate
    Hallo,

    Wat mij al vaker is opgevallen is dat de foto die wordt weergegeven bij een persoon bij last geupdate niet of nauwelijks te vinden is in het topic van de betreffende persoon.

    Zonet ook weer, stond er een hele mooie foto van Astrid Kerseboom op de front page ik denk nou even kijken in het topic is die foto nergens te vinden.

    Heel vervelend.

    Kan hier wat aan gedaan worden?

    Grt.

    Epicje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X