What's next

Aanbieding

Kate Upton Britney Spears
19 APRIL 2017

Kate Upton playbackt als sexy schoolmeisje

Kate doet haar beste Britney Spears!

Reageren

Dit was het dan...

Discussietools
26 mei 2016, 18:24
DrakerTS
Premium Member
Bedankjes:127
10.798 bedankjes in 2.906 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avex Bekijk bericht
Ik ken jou en je host site niet maar je statement over dat jouw reclames geen virussen bevatten omdat het een grote uitgever komt klopt natuurlijk geen snars van. Sites als Tweakers.net, Nu.nl, yahoo.com, amazon.com etc etc etc zijn allemaal al meerdere keren keer getroffen door reclame met virussen, malware, whatever er in. Dacht je dat deze websites geen betrouwbare reclame partijen gebruiken? Natuurlijk doen ze dit want ze hebben veel meer te verliezen dan een reclame bedrijf voor soft erotische reclame. Toch worden ze getroffen. De kans dat iemand jouw hosting site vals beschuldigd acht ik kleiner dan de kans dat je daadwerkelijk (al was het wellicht tijdelijk) virussen, malware, whatever verspreid hebt. Kleine en/of beginnende websites zijn vaak target van dit soort praktijken, je geeft zelf al aan dat ze je hebben weten te ddossen. De stap naar besmette ads injecteren is dan niet zo heel groot.

In ieder geval sneu dat je jouw hobby niet kan uitoefenen zoals je wil maar doordat je op deze manier de handoek in de ring gooit laat je wel zien dat je hier niet enkel voor plezier zit. Er zijn legio andere hosting websites die al jaren draaien en prima te gebruiken zijn. Deze kan jij ook gewoon gebruiken om door te gaan met posten op Mokkels.nl. Het komt mij een beetje over dat je mokkels.nl gebruikt om voor je eigen site flink wat hits te genereren en daar zo inkomsten uit probeert te halen. Nu dat mislukt is wil je direct niet meer posten.
Dat zou kunnen, maar doorgaans worden de adverteerders behoorlijk goed onder de loep genomen, dus de kans dat het gebeurt is nihil.

Het gaat mij niet om hits maken of omzet genereren, die paar cent die je krijgt + de adblock gebruikers, maar wat mensen soms maar voor lief nemen is het feit dan ze zich niet realiseren hoeveel tijd en moeite het soms kost, het is een beetje geven en nemen, en ik bespeur hier vooral nemen, want met bijvoorbeeld 500 views and 3 bedankjes.. tja.. do i need to say more.

Anyway, als je kijkt in het buitenlandse deel hoeveel buitenlandse posters er zijn.. denk je nu echt dat die hier zijn voor hun plezier?

Ik heb die discussie al vaker aangehaald en mensen begrijpen het blijkbaar niet, dus bij deze:

http://pc-en-internet.infonu.nl/dive...rwijderen.html

Laatst gewijzigd door DrakerTS; 26 mei 2016 om 22:17.
Met citaat reageren
24 mei 2016, 22:02
Avex
Forum regular
Bedankjes:165
1.299 bedankjes in 251 posts
Ik ken jou en je host site niet maar je statement over dat jouw reclames geen virussen bevatten omdat het een grote uitgever komt klopt natuurlijk geen snars van. Sites als Tweakers.net, Nu.nl, yahoo.com, amazon.com etc etc etc zijn allemaal al meerdere keren keer getroffen door reclame met virussen, malware, whatever er in. Dacht je dat deze websites geen betrouwbare reclame partijen gebruiken? Natuurlijk doen ze dit want ze hebben veel meer te verliezen dan een reclame bedrijf voor soft erotische reclame. Toch worden ze getroffen. De kans dat iemand jouw hosting site vals beschuldigd acht ik kleiner dan de kans dat je daadwerkelijk (al was het wellicht tijdelijk) virussen, malware, whatever verspreid hebt. Kleine en/of beginnende websites zijn vaak target van dit soort praktijken, je geeft zelf al aan dat ze je hebben weten te ddossen. De stap naar besmette ads injecteren is dan niet zo heel groot.

In ieder geval sneu dat je jouw hobby niet kan uitoefenen zoals je wil maar doordat je op deze manier de handoek in de ring gooit laat je wel zien dat je hier niet enkel voor plezier zit. Er zijn legio andere hosting websites die al jaren draaien en prima te gebruiken zijn. Deze kan jij ook gewoon gebruiken om door te gaan met posten op Mokkels.nl. Het komt mij een beetje over dat je mokkels.nl gebruikt om voor je eigen site flink wat hits te genereren en daar zo inkomsten uit probeert te halen. Nu dat mislukt is wil je direct niet meer posten.

Laatst gewijzigd door Avex; 24 mei 2016 om 22:05.
Met citaat reageren
24 mei 2016, 19:24
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:97.662
2.463 bedankjes in 1.068 posts
Wat je uiteindelijke besluit ook zal zijn, je hebt veel mensen blij kunnen maken met je postings.

Interne botsingen en onbegrip komen overal voor, dus ook op een Forum. Het is jammer, dat dit er soms toe leidt dat mensen gebanned worden, of zelf besluiten te stoppen.

Bedankt voor de voorbije jaren DrakerTS.
Met citaat reageren
18 mei 2016, 06:23
DrakerTS
Premium Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenJenkins Bekijk bericht
Beste DrakerTS,

Altijd jammer als iemand die veel post besluit ermee te stoppen.

Ik begrijp alleen niet waarom je een eigen server nodig hebt (en daardoor de reclame-inkomsten). Er zijn genoeg gratis imagehosts waar je uit kunt kiezen.
Geen gedoe met eigen servers, reclame of DDOS-aanvallen.

Wellicht dat je dit nog eens wilt overwegen?

Ben
Meeste komt er op neer dat ik eigenlijk de andere hosts niet vertrouw, en ik heb graag de regie zelf in handen..

En alle hosts die hier gebruikt worden hebben enige vorm van reclame en popups.. allemaal..

Ik vind het leuk om met server's te spelen, zoals ik al zei.. het is een hobby

De data is veilig, en zou het niet op mijn geweten willen hebben gebruikers van Mokkels te beschadigen met troep, virussen en andere rommel.

Ik zal er over nadenken.. ;-)

Laatst gewijzigd door DrakerTS; 18 mei 2016 om 17:18.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft DrakerTS bedankt voor deze post
stoerebink (24 mei 2016)
17 mei 2016, 20:39
BenJenkins
Old-school member
Bedankjes:28.566
10.987 bedankjes in 2.651 posts
Beste DrakerTS,

Altijd jammer als iemand die veel post besluit ermee te stoppen.

Ik begrijp alleen niet waarom je een eigen server nodig hebt (en daardoor de reclame-inkomsten). Er zijn genoeg gratis imagehosts waar je uit kunt kiezen.
Geen gedoe met eigen servers, reclame of DDOS-aanvallen.

Wellicht dat je dit nog eens wilt overwegen?

Ben
huusje (18 mei 2016)
Reclame
16 mei 2016, 12:16
DrakerTS
Premium Member
Beste Mokkelaars,

Ik stop ermee, na een aantal mooie jaren is het voor mij gedaan met de pret, het heeft voor mij geen zin meer om nog langer door te gaan met posten.

Zeker nu de host waar ik zoveel tijd en energie in gestoken heb wederom op een blacklist is beland..

De engiste reden waarom er reclame op die site was, was het feit dat daarmee de server betaald wordt en dat begrijpen mensen blijkbaar niet.

En die "achterbakse" PM's naar Moderators met als tekst dat de reclame en popups virussen bevatten en gevaarlijk zijn volgens de virus-scanner zonder bewijs.. een mes in de rug steken noemen ze dat.

De reclame komt uit een hele betrouwbare bron, 1 van Nederlands grootst soft-erotische uitgevers, zij zullen hun reputatie nooit op het spel zetten met gevaarlijke reclame, diezelfde reclame waar ik een paar centen mee verdiende als onkosten vergoeding voor de server.

Mokkels.nl heeft toch ook reclame, wie betaald die server eigenlijk?

Anyway, door het stijgende gebruik van Ad-blockers en de dalende opbrengsten uit reclame inkomsten en het stijgende aantal klachten van forumgebruikers ben ik genoodzaakt mijn activiteiten per direct te staken, ik moet er haast geld aan toeleggen en dat zie ik niet zitten.

De server is een hobby.. het moet wel leuk blijven en dat is het niet,.

Zeker niet als er ook nog dagelijks DDOS aanvallen bij komen waardoor de server onstabiel wordt, uit dat gegeven blijkt maar weer dat er mensen zijn die me weg willen hebben omdat ik blijkbaar in hun vaarwater zit?

Zonder namen te noemen weten de mensen die me wel waarderen wel wie ik bedoel, jullie bedankt!

Ik zal af en toe nog wel eens komen kijken, maar voor mij zit het er op. ik ben er klaar mee.

Tot ziens beste Mede-Mokkelaars!

Laatst gewijzigd door DrakerTS; 16 mei 2016 om 12:33.
Met citaat reageren
De volgende 3 gebruikers hebben DrakerTS bedankt voor deze post:
BenJenkins (17 mei 2016), dondiego (16 mei 2016), stoerebink (24 mei 2016)
Reageren
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: