What's next

Aanbieding

Rihanna roze
17 OKTOBER 2017

Roze Rihanna schijnt door

Jojoënde Rihanna blijft altijd trots op haar lijf!

Reageren

Waar stal ik één signature-foto?

Discussietools
6 november 2015, 01:06
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.021
16.873 bedankjes in 3.325 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Ach, zo belangrijk is het nu ook weer niet! Maar ja, voorbeeldfunctie en zo..
Even nagekeken; Imgur.com staat niet op de blacklist.

GRTZ
Huusje
stoerebink ( 6 november 2015)
5 november 2015, 13:37
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:102.142
2.562 bedankjes in 1.121 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Niet dat ik weet, ik zal dit eens navragen binnen de mods-groep.

GRTZ
Huusje
Ach, zo belangrijk is het nu ook weer niet! Maar ja, voorbeeldfunctie en zo..
Met citaat reageren
5 november 2015, 13:32
huusje
Super Moderator
Niet dat ik weet, ik zal dit eens navragen binnen de mods-groep.

GRTZ
Huusje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Huusje, ik weet het niet 100% zeker meer, maar is een aantal uploaders hier niet geband o.a. vanwege het gebruik van Imgur?

Indien dit het geval is, is het natuurlijk niet erg netjes, om hier te gaan verkondigen, dat jij hem wel gaat gebruiken!
stoerebink ( 5 november 2015)
5 november 2015, 13:23
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:102.142
2.562 bedankjes in 1.121 posts
Huusje, ik weet het niet 100% zeker meer, maar is een aantal uploaders hier niet geband o.a. vanwege het gebruik van Imgur?

Indien dit het geval is, is het natuurlijk niet erg netjes, om hier te gaan verkondigen, dat jij hem wel gaat gebruiken!
Met citaat reageren
4 november 2015, 09:11
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.046
6.413 bedankjes in 1.641 posts
Citaat:
Met alle respect, ik vind de jpg te slecht van kwaliteit...
Om geen verwarring te zaaien over een .jpg nog even een reactie van mij om e.e.a recht te zetten. ( als het al krom was hahahahaha)

Ik heb deze .jpg ZELF extra een lage kwaliteit meegegeven.
Dit deed ik speciaal even om te laten zien dat het voor heeeeeeeel veeeeeel mindere Kb's kan......gezien het plaatje voor een sig. gebruikt zou worden...scheelde je bijna al 200Kb

Je kan natuurlijk ook een . jpg maken met dezelfde kwaliteit als je nu hebt
maar dan ook met aanzienlijk minder Kb's dan die .png
Een PNG zouden ze hier ook op het forum moeten verbieden....heb ik al vaker voorgesteld...die dingen vreten Kb's en Mb's en vertragen daardoor onnodig het forum.
Met citaat reageren
Reclame
4 november 2015, 08:18
huusje
Super Moderator
Hoi Kanus,

Ik weet niet zeker of Imgur een zelfde imagehost is als de andere hosts. Ik krijg de indruk dat dit net weer iets anders is. We zien het wel als de afbeelding er daar ook weer af gaat. Met alle respect, ik vind de jpg te slecht van kwaliteit... maar wel bedankt voor het meedenken.

GRTZ
Huusje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Oke...maar dat is toch ook zo'n imagehost ??
En je zei dat je dat niet meer wilde.

Maar goed..een reden dat plaatjes kunnen verdwijnen is ook omdat een host ze er gewoon afknikkert.
Plaatjes zoals .PNG die veel ruimte in beslag nemen zien ze waarschijnlijk niet graag...kost allemaal giga dataverkeer.
En zeker als jij dat hier in een sig heb staan en al jou posts door velen en velen dagelijks worden gezien....en ook nog op meerdere forums.

Waarom gebruik je geen .jpg ?? ...en met een ietsie pietsie mindere kwaliteit.
Ik heb er even een gemaakt...die .png van jou is 211 Kb deze .jpg is maar 18 Kb

[afbeelding]
3 november 2015, 23:00
Kanus
Hardcore member
Citaat:
met imgur.com aanzetten.
Oke...maar dat is toch ook zo'n imagehost ??
En je zei dat je dat niet meer wilde.

Maar goed..een reden dat plaatjes kunnen verdwijnen is ook omdat een host ze er gewoon afknikkert.
Plaatjes zoals .PNG die veel ruimte in beslag nemen zien ze waarschijnlijk niet graag...kost allemaal giga dataverkeer.
En zeker als jij dat hier in een sig heb staan en al jou posts door velen en velen dagelijks worden gezien....en ook nog op meerdere forums.

Waarom gebruik je geen .jpg ?? ...en met een ietsie pietsie mindere kwaliteit.
Ik heb er even een gemaakt...die .png van jou is 211 Kb deze .jpg is maar 18 Kb

Laatst gewijzigd door Kanus; 3 november 2015 om 23:02.
Met citaat reageren
3 november 2015, 16:10
huusje
Super Moderator
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Je moet even je Inet abo van je provider nazien.
Meestal is het zo ( en dat weet niet iedereen) dat je naast je abo of acc ook
zelf webspace erbij hebt....b.v. 10 of 50 Mb waar je dan je eigen website op kan zetten.
Nu heeft natuurlijk niet iedereen behoefte om zelf een website online te zetten,
maar die gratis ruimte aan Mb's kan dus wel makkelijk zijn.
Dus het is niet zo dat je ook een website moet maken en publiceren ...nee je kan alleen wel een plekje maken ( achter de schermen) op die host waar je dan die foto neerzet.

Op die manier heb je ALTIJD zelf de controle....tenzij je dus overstapt naar een andere provider....maar goed als die ook gratis webspace aanbied zet je het daar weer neer.
Uiteraard heb ik zelf ook een aantal websites via mijn provider, alleen wil ik die liever niet linken aan mooie dames, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik had mijn vraag ook op Facebook uitgezet en daar kwam een kennis van me met imgur.com aanzetten. En voor zover ik het nu kan zien, werkt dat prima! Toch bedankt voor het meedenken, Kanus!
3 november 2015, 11:38
Kanus
Hardcore member
Je moet even je Inet abo van je provider nazien.
Meestal is het zo ( en dat weet niet iedereen) dat je naast je abo of acc ook
zelf webspace erbij hebt....b.v. 10 of 50 Mb waar je dan je eigen website op kan zetten.
Nu heeft natuurlijk niet iedereen behoefte om zelf een website online te zetten,
maar die gratis ruimte aan Mb's kan dus wel makkelijk zijn.
Dus het is niet zo dat je ook een website moet maken en publiceren ...nee je kan alleen wel een plekje maken ( achter de schermen) op die host waar je dan die foto neerzet.

Op die manier heb je ALTIJD zelf de controle....tenzij je dus overstapt naar een andere provider....maar goed als die ook gratis webspace aanbied zet je het daar weer neer.

Laatst gewijzigd door Kanus; 3 november 2015 om 11:46.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
huusje ( 3 november 2015)
3 november 2015, 11:22
huusje
Super Moderator
Vraagje: Ik zoek een gratis site waar ik via mijn desktop 1 foto kan uploaden, die er altijd op blijft staan. Ik deed dat eerst met Photobucket, maar daar is de bandwidth limiet van verstreken. Een nieuwe account op Photobucket bood geen soelaas. Ook daar was meteen de bandwith van verstreken. Ik zoek dus geen clouds of iets dergelijks, maar een site waar ik gratis 1 foto kan stallen, die mbv de url als signature foto kan dienen op forums waar ik gebruik van maak. Sites zoals imgbox.com, imgbam.com en imagevenue.com zijn niet geschikt, omdat daar de foto slechts tijdelijk blijft staan.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

GRTZ
Huusje
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: