What's next

Aanbieding

Rihanna roze
17 OKTOBER 2017

Roze Rihanna schijnt door

Jojoënde Rihanna blijft altijd trots op haar lijf!

Reageren

Uploaden van Pics (en Movies)

Discussietools
12 juni 2017, 11:06
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:102.142
2.562 bedankjes in 1.121 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Tinypic heb ik nooit gebruikt. Vroeger Imagevenue, toen Imagebam, later Imgbox, nu weer Imagevenue.
Sorry, dan had ik iemand anders voor!
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft stoerebink bedankt voor deze post
huusje (12 juni 2017)
10 juni 2017, 19:14
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.021
16.873 bedankjes in 3.325 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Ik weet niet of de site nog bestaat, maar Huusje gebruikt(e) altijd Tinypic.
Tinypic heb ik nooit gebruikt. Vroeger Imagevenue, toen Imagebam, later Imgbox, nu weer Imagevenue.
stoerebink (12 juni 2017)
8 juni 2017, 14:32
Zuco
Active member
Bedankjes:188
1.992 bedankjes in 381 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groteben Bekijk bericht
Die stopt er, volgens de website, ook mee op 30 juni 2017.
Nog andere opties?
Net http://www.imagevenue.com/ gebruikt, werkt hetzelfde als ImageBam, lijkt ok.
Met citaat reageren
8 juni 2017, 14:13
groteben
Forum regular
Bedankjes:93
107 bedankjes in 84 posts
Die stopt er, volgens de website, ook mee op 30 juni 2017.
Nog andere opties?
Met citaat reageren
8 juni 2017, 13:29
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.021
16.873 bedankjes in 3.325 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brilsmurf Bekijk bericht
Goedemiddag. ..vanwege aanstaande sluiting van de site lukt het me sinds vanmorgen niet meer om foto's te uploaden via ImageBam. Wie weet hier een oplossing of een alternatief voor?
imgbox.com
8 juni 2017, 13:08
brilsmurf
Premium Member
Bedankjes:24
12.487 bedankjes in 1.929 posts
Goedemiddag. ..vanwege aanstaande sluiting van de site lukt het me sinds vanmorgen niet meer om foto's te uploaden via ImageBam. Wie weet hier een oplossing of een alternatief voor?
Met citaat reageren
2 juni 2014, 08:22
nohill68
Hardcore member
Bedankjes:11.823
34.223 bedankjes in 8.421 posts
Voor alle beginnende plaatjesplaatsers, de volgende aanwijzingen:

In deze 'handleiding' gaan we ervan uit dat je zelf al plaatjes hebt in .jpg formaat. Deze nemen de minste ruimte in van alle formaten. Bovendien raden we je aan de bestanden op maximaal 500 kb te houden, omdat zo goed als iedereen tegenwoordig breedband heeft laadt dat het snelste.

Om het plaatje zichtbaar op dit forum te krijgen, moet je het plaatje eerst op een 'host' uploaden. Hosts zijn websites die na het uploaden een code presenteren. Deze code plak je vervolgens in je bericht, en zo komt het plaatje zichtbaar in je bericht.

Veel gebruikte hosts zijn:
www.tinypic.com
www.imagebam.com
www.imagevenue.com

Er zijn er nog veel meer, maar deze worden het meest gebruikt. Voordeel van deze drie is dat je anoniem kunt uploaden, je hoeft je niet te registreren.

Op deze websites krijg je de gelegenheid jpg-plaatjes van je eigen pc te uploaden. Tinypic werkt ideaal voor als je maar één plaatje hebt, of maximaal vijf.
Je uploadt het plaatje, en dan krijg je vervolgens een aantal mogelijkheden.
Bij Tinypic staat er letterlijk boven:
'IMG-code voor forums & berichtenforums'
Kopieer deze code, en plak hem in je bericht. Herhaal dit eventueel voor de andere plaatjes.

Bij ImageBam kan je meerdere bestanden tegelijk uploaden. Na het uploaden staat er dit:
BB-Code
Er onder staat een behoorlijke lijst met dingen die allemaal met [URL beginnen. Geen nood, kopieer ook deze tekst en plak hem in je bericht.

Verschil in presentatie is vervolgens dat Tinypic alle plaatjes onder elkaar op volle grootte laat zien, bij ImageBam en ImageVenue staan ze vaak op halve grootte naast elkaar.

In een bericht op het forum mogen maximaal 20 plaatjes geplaatst worden. Je krijgt zelfs een foutmelding als er meer worden geteld.

Hopelijk werkt dit voor jullie.
29 april 2014, 14:26
Gast
Guest
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Ik ben daar zelf nooit 'ingelogd' geweest...gebruikte dat altijd als voorbijganger
maar idd van die pichost ken ik dat ook dat dat 2de scherm dan niet komt.
Zou iets met de flashplayer te maken hebben ofzo....toevallig was er hier van de week ook weer een update van flashplayer ...en misschien bij jou dus ook.

Gebruik op ImageVenue eens dat "Basic Upload" ...( blauwe linkje linksboven op de site)

Dank voor de tips, maar helaas.. De laatste versie van de flashplayer helpt niet.
Raar is ook dat als ik de basic upload probeer ik direkt uitgelogd word. Ik ga maar 'ns bij een ander pichost kijken denk ik..
Met citaat reageren
29 april 2014, 11:25
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.046
6.413 bedankjes in 1.641 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cardhu Bekijk bericht
Daarna hoort er een scherm te komen met de URLs om de foto's te linken, maar dat komt niet.
Ik ben daar zelf nooit 'ingelogd' geweest...gebruikte dat altijd als voorbijganger
maar idd van die pichost ken ik dat ook dat dat 2de scherm dan niet komt.
Zou iets met de flashplayer te maken hebben ofzo....toevallig was er hier van de week ook weer een update van flashplayer ...en misschien bij jou dus ook.

Gebruik op ImageVenue eens dat "Basic Upload" ...( blauwe linkje linksboven op de site)
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
Cardhu (29 april 2014)
29 april 2014, 08:18
Gast
Guest
Ik heb sinds een week een probleem met het uploaden naar ImageVenue. Ik kan inloggen, foto's selecteren en uploaden. Dat lijkt allemaal prima te gaan. Daarna hoort er een scherm te komen met de URLs om de foto's te linken, maar dat komt niet.

Geprobeerd met verschillende browsers, met en zonder firewall en antivirus e.d.

ImageVenue reageert zelf niet op mijn mailtjes, ik ben benieuwd of er meer mensen last van hebben ( of gehad hebben)..
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: