What's next

Aanbieding

Rihanna roze
17 OKTOBER 2017

Roze Rihanna schijnt door

Jojoënde Rihanna blijft altijd trots op haar lijf!

Reageren

foto's plaatsten?

Discussietools
10 mei 2014, 16:14
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.021
16.873 bedankjes in 3.325 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puma Bekijk bericht
Kan iemand mij vertellen hoe ik op een simpele manier foto's kan plaatsten? Ik heb ze nu op ImageVenue staan en krijg 1 foto dan wel op het forum geplaatst, maar steeds met een deel van de code in tekst er naast.

Daarnaast lukt het mij niet om meerdere foto's in een post te plaatsten: 2 lukt nog wel, maar alleen weer met veel ruimte er tussen.
Gewoon naast elkaar lukt niet: geen foto, alleen url.
In imagevenue selecteer je alle foto's (maximaal 20 per bericht) die je wil posten door op de knop "Browse" te klikken en de foto's te selecteren. Bij image content: is er naakt te zien op de foto's of niet? Interlink images staat automatisch op yes. Thumbnail size is ook automatisch goed ingesteld. Send files. Klik dan één keer in het bovenste vlak dat je krijgt en je selecteert een stuk tekst. Rechtermuisknop: kopiëren, ga naar een nieuw bericht posten in Mokkelforum en doe daar Ctrl-V, plakken. En voila, daar staan de foto's als thumbnails gepresenteerd.
stoerebink (10 mei 2014)
8 mei 2014, 12:09
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:102.142
2.562 bedankjes in 1.121 posts
Ik heb de Mods gevraagd even contact met je op te nemen hierover!
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft stoerebink bedankt voor deze post
puma ( 8 mei 2014)
7 mei 2014, 14:37
puma
Newcomer
Bedankjes:4.931
320 bedankjes in 67 posts
Kan iemand mij vertellen hoe ik op een simpele manier foto's kan plaatsten? Ik heb ze nu op ImageVenue staan en krijg 1 foto dan wel op het forum geplaatst, maar steeds met een deel van de code in tekst er naast.

Daarnaast lukt het mij niet om meerdere foto's in een post te plaatsten: 2 lukt nog wel, maar alleen weer met veel ruimte er tussen.
Gewoon naast elkaar lukt niet: geen foto, alleen url.
Met citaat reageren
Reclame
Reageren
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: