What's next

Aanbieding

Kate Upton Britney Spears
19 APRIL 2017

Kate Upton playbackt als sexy schoolmeisje

Kate doet haar beste Britney Spears!

Reageren

Geraldine uit Volendammer viswinkel in finale Sterretje Gezocht

Discussietools
14 juli 2009, 13:47
WebRegioMedia
Newbie
Bedankjes:0
23 bedankjes in 10 posts
Poppers testen, een interview met stylist Maik de Boer en tussendoor nog even aan het werk in de Volendammer viswinkel op het Belfort. De weken van de negentienjarige Geraldine Kemper waren alles behalve doorsnee de afgelopen tijd. Haar deelname aan het televisieprogramma van BNN, Sterretje Gezocht, heeft haar een finaleplaats opgeleverd.

Vrijdagavond zal tijdens de uitzending van het programma bekend worden of zij inderdaad het nieuwe gezicht van de controversile jongerenomroep gaat worden. "Zenuwachtig, ik was vooral heel zenuwachtig de vorige uitzending", vertelt de Volendamse. "De voorbereiding van mijn interview met Maik de Boer vond ik heel lastig en tijdens het gesprek liepen de zenuwen hoog op. We moesten een pittig onderwerp bespreken en ik wist totaal niet waar het gesprek naar toe ging, dat maakt het erg spannend om te doen. Gelukkig is Maik de Boer een heel makkelijk persoon en verliep het gesprek soepel."

Naast het interview moest Kemper een item opnemen voor het BNN programma Spuiten en Slikken. "Poppers slikken. Dat ik had ik nog nooit gedaan, maar ik moet zeggen dat het me alles meeviel. Het was eigenlijk best leuk." De reacties die ze kreeg in de viswinkel waren allemaal positief. "Al waren het er niet zo heel veel omdat mensen me niet herkennen. In de winkel heb ik mijn haar naar achteren."

Mocht ze niet winnen, dan jaagt ze nog steeds een tv carrire na. "Ik hoop dan iets anders voor BNN te mogen doen. In ieder geval iets met televisie."

Bron: WebRegio.nl
Met citaat reageren
Reclame
Reageren
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: