Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Lauren Verster

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door vindingrijk Bekijk bericht
    Daar zie ik toch wel vertwijfeling en schaamte. .
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens Ik zie meer iets als een soort "moment verlegenheid".
    Maar dat is ook heel normaal in die situatie.
    Twijfelen doet ze niet meer op DAT moment, want daar is goed over nagedacht en besloten het te doen..en waarschijnlijk qua camera standpunt ( dat je niks ziet) al een paar keer vooraf geoefend.
    Schaamte is het ook niet, want anders zou ze het uberhaubt niet doen.
    Verlegenheid is dan meer als ze zoiets doet dat daar wel een camera op staat ( miljoenen publiek) en live met collega's (mannen) erom heen.
    BN'ers die voor de PB naakt gaan zeggen dat ook vaak....op het moment dat de kleren uit gaan is even een puntje.....daarna is het oke.
    Reageer

    Kijk eens naar de blik in haar ogen en naar haar gedrag, op het moment dat ze de jas uit doet. Daar zie ik toch wel vertwijfeling en schaamte. Maar ik vind het inderdaad leuk dat ze dit doet en bedankt voor dit gifje. Ze is toch wel een mooie vrouw.

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    @hot24,
    Ik vind dat ze behoorlijk ver gaat in haar programma's en dat zie je andere presentatrices echt niet snel doen. Ze is dan ook echt niet preuts.. En volgens mij is dat wat jij een onderbroek noemt gewoon een koortje van haar jas. En of ze er nu wel of niet nog iets onder aan heeft: Als iemand topless gaat, dan noem je dat nu eenmaal naakt. Maar ben het met je eens: Het zou leuk zijn als ze nog een keer helemaal naakt gaat voor playboy, JFK of GLMRR!

    Ik ben benieuwd naar de aflevering!

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    hot24, Ik vind dat ze behoorlijk ver gaat in haar programma's en dat zie je andere presentatrices echt niet snel doen. Ze is dan ook echt niet preuts.. En volgens mij is dat wat jij een onderbroek noemt gewoon een koortje van haar jas. En of ze er nu wel of niet nog iets onder aan heeft: Als iemand topless gaat, dan noem je dat nu eenmaal naakt. Maar ben het met je eens: Het zou leuk zijn als ze nog een keer helemaal naakt gaat voor playboy, JFK of GLMRR! Ik ben benieuwd naar de aflevering!
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Kijk hier maar naar de previewuitzending van van de aflevering van Lauren waar ze een naturistencamping bezoekt. Doet net alsof ze naakt is. Alleen wordt haar lichaam boven haar heupen gefilmd. Houdt de handen voor de borsten. En men moet dan denken dat ze niks daaronder aan heeft. Maar Nee hoor, ze heeft een dikke witte onderbroek aan. Zie het plaatje maar:

    http://www.imagebam.com/image/8ca7c8432081239
    Reageer

    En oh ja, ik zag op tv bij de perspresentatie van haar programma. En Jort was er ook bij. Dus ze zijn niet uit elkaar. Zo te zien dan.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
161 reacties
118k views
Laatste bericht
305 reacties
675k views
Laatste bericht
406 reacties
1.368k views
Laatste bericht
248 reacties
532k views
Laatste bericht
360 reacties
1.199k views
Laatste bericht
3k reacties
8.558k views
Laatste bericht
605 reacties
867k views
Laatste bericht
252 reacties
226k views
Laatste bericht
Werken...
X