Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

mokkels.nl traag

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht

    Herkenbaar, ik weet niet waar het aan ligt en kan het helaas ook niet oplossen.
    Die traagheid is VOORAL de reden dat ik na jaren dagelijks meerdere keren op het forum te komen
    hier nu bijna niet meer kom ( en ik hoor dat meer ).
    En het is ook die hele verandering wat ze hier hebben gedaan wat in mijn ogen maar half af is.
    Met als toppunt de traagheid.
    Men zei dat het op die eigen server nu dus lekker snel zou zijn, maar het tegendeel is waar.

    En dat begon toen ze hier de front site van Mokkels.nl bij in het Forum hebben gezet...dus in die winget bovenaan.
    Tja dan moet je wel telkens weer OOK die site/page gaan laden...en daarna nog hetgeen wat je op de page in het forum wil zien.
    Dat laatste kan al traag zijn als er veel gifjes en grote foto's in staan.
    M.a.w. we moeten nu HEEL VEEL content eerst gaan downloaden die we HELEMAAL niet willen zien op dat moment,

    Ik hang hier nu nog een klein beetje rond..en als het zo blijft zoals het nu gaat, dan zal dat van "een klein beetje" na "af en toe" gaan,
    tot er een moment komt dat ik Mokkels.nl van m'n bladwijzerwerkbalk afgooi.
    Ik zou de admins dus willen adviseren in ieder geval die winget weer te verwijderen, want dat gaat members kosten zo.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Klopt, het duurt bij mij ook veel langer om pagina's op mokkels te laden dan voorheen. Kan de site soms zelfs niet eens bereiken op de een of andere manier. Weet niet waar dit aan ligt?
    Herkenbaar, ik weet niet waar het aan ligt en kan het helaas ook niet oplossen.
    Reageer

    #3
    Klopt, het duurt bij mij ook veel langer om pagina's op mokkels te laden dan voorheen. Kan de site soms zelfs niet eens bereiken op de een of andere manier. Weet niet waar dit aan ligt?
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door marco1980 Bekijk bericht
    www.mokkels.nl zeer traag op optekomen .niemand daar last van.
    Gebeurt heel af en toe voor korte tijd.
    Reageer

    mokkels.nl traag
    www.mokkels.nl zeer traag op optekomen .niemand daar last van.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
8 reacties
3k views
Laatste bericht
0 reacties
297 views
Laatste bericht
1 antwoord
437 views
Laatste bericht
2 reacties
798 views
Laatste bericht
4 reacties
765 views
Laatste bericht
0 reacties
669 views
Laatste bericht
3 reacties
2k views
Laatste bericht
4 reacties
1k views
Laatste bericht
Werken...
X