Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Ja die host begint irri te worden.
    Een tijd terug nog opende ImageBam meteen een 2de nieuw scherm in je browser.
    En nu komt er dus zo'n irri pr0n scherm voor je neus zodat je niks geen plaatje kan zien, laat staan downloaden voordat je ergens "gedwongen" op moet klikken.
    Dat doe ik dus sowieso NIET en NOOIT !! ...gaat me niet om de eventuele reclame die daar dan onder zou zitten, maar om troep en virussen e.d. wat op die manier ongezien op je PC kan komen.
    Nu hoor ik mensen al zeggen: ja maar dat is daar wel veilig enzo....nou dan ik zou zeggen, ga je gang dan maar.

    Ik zeg altijd: Reclame kan ook op een andere manier.
    Dat er erbij hoort snap ik heel goed en is ook totaal niet erg.
    Maar met dit soort agressie wil ik niks te maken hebben....hoef het plaatje dan al niet eens meer te zien....en ik kijk via de thumbs altijd al van welke host die komt....
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Imagebam heeft nu ook al dat je ergens op moet klikken (waardoor er reclame in een nieuw tabblad wordt geopend) voordat je bij de afbeelding komt.. irritant!
    Bij mij blijft de pc 2 minuten hangen na klikken op een thumbnail van Imagebam. Klaarblijkelijk heeft niet iedereen hier last van. Van mij mag Imagebam in de ban. maar dat is mijn mening.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door DrakerTS
    Met de groeten van imagebam.. een letterlijke BAM.


    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Imagebam heeft nu ook al dat je ergens op moet klikken (waardoor er reclame in een nieuw tabblad wordt geopend) voordat je bij de afbeelding komt.. irritant!
    Reageer

    In dit geval gaat het erom dat je bij de plaatjes komt. Het is niet verboden.

    Oorspronkelijk gepost door Azumi
    Scheelt weer, maar dan valt het nog wel onder spammen, denk ik dan.
    Is toch een andere site waar je naar toe moet gaan in plaats van dat het een upload site is.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Azumi
    De laatste 35 posts van EyesOnly87, vanaf 18 december.
    De foto's kunnen wel degelijk gedownload worden, alleen werkt het net even anders, dan bij de meest gebruikte Hosts!

    Ben hier net op gewezen, door een aantal Mede-Mokkelaars!

    Bovenaan staat namelijk "Download Original Photo". Die moet je gebruiken i.p.v. de rechtermuisknop....Er zijn natuurlijk altijd weer sites, die het net even anders dan anders doen!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X