Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Huusje, er worden weer melding over Fakes gemaakt, in de Dee vd Zee foto-draad. Zelf volg ik om deze reden deze draad niet meer, maar ik zie er opmerkingen over staan!

    Kun je dit even checken?
    Reageer

    Kun je een voorbeeld geven van een thread waar hij dergelijke foto's post? Dan kan ik eens kijken.

    Oorspronkelijk gepost door Azumi
    EyesOnly87 gebruikt nucelebrity com om plaatjes te posten, valt zoiets onder spam?
    Lijkt mij een onhandige site voor mokkels, je kan de plaatjes niet opslaan nadat je op de thumbnail hebt geklikt.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Maar Pombeer heeft wel een punt.
    Zolang het forum eigenlijk al bestaat hebben we foto's verwijderd waarop het mokkel in kwestie zelf niet bij op stond.
    Oke...er glippen er soms wel eens wat doorheen....maar zoveel in 1 of 2 posten tegelijk moet je na mijn mening ook niet hebben.
    Ook niet als je verhalen gaat vertellen want daar zijn de filmpies dan voor zou ik zeggen....of een .gifje ofzo.
    Ik heb Ladieslover erop aangesproken dat het -ondanks zijn goede bedoelingen - niet de bedoeling is om foto's te plaatsen waar het mokkel zelf niet op staat.
    Reageer

    Iemand dacht, dat het wel handig zou zijn, om in de Nederlandse Mokkels-foto draad, het Topic "Vragen Stellen" te starten!

    Graag zo snel mogelijk sluiten, totaal verkeerde plaats.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    In dit geval vind ik het acceptabel, Pombeer.
    Maar Pombeer heeft wel een punt.
    Zolang het forum eigenlijk al bestaat hebben we foto's verwijderd waarop het mokkel in kwestie zelf niet bij op stond.
    Oke...er glippen er soms wel eens wat doorheen....maar zoveel in 1 of 2 posten tegelijk moet je na mijn mening ook niet hebben.
    Ook niet als je verhalen gaat vertellen want daar zijn de filmpies dan voor zou ik zeggen....of een .gifje ofzo.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X