Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Krijg WVX-stream niet geript met WM Recorder

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Met het programma van Skysoft-DRM Removal lukt het vast wel
    Hiermee kan je het met DRM beveiligde filmpje openen en vervolgens realtime opnemen in een formaat dat je beter kunt bewerken (splitten)
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Hier op Sat voor 5 euri/per maand het complete Nederlandse aanbod in HD vanaf april ( publiek en commercieel )...behalve RTL 8 niet, maar die zal ook nog wel een keer komen.
    Das zeker niet duur. De kabel is prijziger.

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    En als je zo'n mooie dure HD decoder hebt moet je niet over een paar eurootjes in de maand zeuren, hoor ik BimboBuster nog tegen me zeggen.
    Zit wat in. Maar HD heeft ook wel nadelen vind ik. Voor SD (MPEG) heb ik ProjectX voor het repareren van fouten en MPEG2Schnitt voor lossless knippen en een fade effectje. Dat werkt heerlijk.

    HD (H.264 video) echter, is veel problematischer dan MPEG als het gaat om bewerken/knippen/repareren. Dat is gewoon inherent aan het formaat. Ik heb wel wat gratis repareer/knip software voor HD geprobeerd, maar die werken gewoon niet goed. Uiteindelijk gaat het repareren/knippen traag, inaccuraat en je houdt vaak een video over met synchronisatieproblemen. En ook bij het geavanceerd videobewerken (Corel VideoStudio, Cyberlink Powerdirector) loopt het lang niet zo lekker en stabiel als met MPEG. Een ander nadeel is dat je harde schijf veel sneller vol is.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Sjakko Bekijk bericht

    Hier in Zeeland hetzelfde probleem. Aan de andere kant: ik zie mezelf nog niet dokken voor het HD-pakket. Jammer dat ik daardoor wel de publieke omroepen in HD misloop, maar vroeg of laat wordt toch alles HD. Dus ook het standaardpakket lijkt me.
    Even off-topic
    Vroeg of laat zal dat wel gebeuren ja......denk eerder laat
    Want dat gaat nog jaren duren voordat heeeeeeeeel Nederland aan de HD is.
    En dus zullen ze die SD gewoon blijven uitzenden en blijven er pakketten voor de HD zenders en ook voor de SD zenders.
    Ze gaan het hooguit splitsen ( andere pakket keuzes) zodat je echt kan kiezen voor HD of voor SD, want nu hebben we dat dus nog gewoon dubbel omdat er ook andere SD zenders bij in die pakketten zitten en dan krijg je de normale TV zenders automatisch mee.

    Hier op Sat voor 5 euri/per maand het complete Nederlandse aanbod in HD vanaf april ( publiek en commercieel )...behalve RTL 8 niet, maar die zal ook nog wel een keer komen.
    En als je zo'n mooie dure HD decoder hebt moet je niet over een paar eurootjes in de maand zeuren, hoor ik BimboBuster nog tegen me zeggen.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door Masque Bekijk bericht
    Met Fraps gaat het wel, maar het geluid is wat blikkerig.
    Ja met Fraps kan het, maar dat is wel een beetje met de botte bijl. Je verliest met Fraps video- & audiokwaliteit, maar bij gebrek aan beter misschien wel de manier...

    Oorspronkelijk gepost door Masque Bekijk bericht
    Vreselijk irritant trouwens dat Ziggo het vertikt om die RTL-zenders in HD aan te bieden. Hoewel het voor 95 procent opgeschaald SD-materiaal is, komen de caps er aanzienlijk beter uit. Er zit echt een wereld van verschil van tussen de caps van het NOS Journaal en die van het RTL Nieuws.
    Hier in Zeeland hetzelfde probleem. Aan de andere kant: ik zie mezelf nog niet dokken voor het HD-pakket. Jammer dat ik daardoor wel de publieke omroepen in HD misloop, maar vroeg of laat wordt toch alles HD. Dus ook het standaardpakket lijkt me.

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Yep, de trotse eigenaar van zo'n droomdoos

    Dat stukje zal ik vanavond in de HH wel opnemen.
    Ik sta ook wel ff paraat met m'n pc'tje.
    Reageer

    #5
    Bedankt mannen, voor jullie attente hulp!
    Kanus, ik heb inderdaad al een keer geprobeerd de hele uitzending vanaf het begin af aan te rippen, maar helaas zonder resultaat.
    Mannen, nogmaals bedankt! En Kanus, jij helemaal, als het je lukt dit stukje te cappen op film. De caps heb ik al.

    GRTZ
    Huusje
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X