Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Tinypic upload codes

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Als je je ff registreerd by Tinypic is je probleem voorbij ...
    Je kunt dan meerdere cappies (5) tegelijk uploaden. Vervolgens maak je 1 of meerdere mappen aan en daar sla je je hele handel in op. Daarmee kun je makkelijk alles terugvinden en je hoeft ook geen codes meer in te voeren ....
    Het is even wennen maaar het werkt verder goed,
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Klopt het dat jullie nu ook sinds enkele dagen zo'n upload schermpie krijgen??
    Ik bedoel, heeft Tinypic dit nu op hun site zo gemaakt?
    Ik heb het even getest en ik zie die irritante mededeling ook. Dat gaat ze reclame-inkomsten kosten, want wie gaat er nu keer op keer een woord invoeren? Je zal wel gek wezen!

    Zelf maak ik al maanden gebruik van een andere host. Het bevalt uitstekend. Je kunt al je caps gemakkelijk terugzoeken en je kunt ook een eigen account aanmaken (User Galleries) zodat alles bij elkaar staat. Tot dusver is de site een of twee keer even uit de lucht geweest.
    Reageer

    Tinypic upload codes
    Ik krijg nu op Tinypic telkens eerst zo'n schermje waar je een code in moet zetten alvorens je die foto kan uploaden.
    Dit moet je dan bij elke foto opnieuw doen.
    Heb dat van de weer 1x gedaan met wat plaatjes.

    Maar nu wilde ik dus weer 1 plaatje uploaden en kreeg een melding van "clickjacking"

    Klopt het dat jullie nu ook sinds enkele dagen zo'n upload schermpie krijgen??
    Ik bedoel, heeft Tinypic dit nu op hun site zo gemaakt?

    En dat clickjacken wat Noscript bij mij aangeeft nu, lijkt me ook niet dat je zegt van...daar zet ik graag foto's op.
    Of zou het kunnen zijn dat mijn PC besmet is ofzo?


    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X