Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

processor ??

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: processor ??

    Pager schreef: luister het ligt niet aan de instelling, dat weet ik zeker heb ik nu al een aantal maal gecheckt... Die batterij is gewoon goed want anders zou de tijd constant weg zijn uit de bios zodra het netsnoer eruit word gehaald... Dat is dus niet het geval....

    Het geheugen is ook gecheckt ook niks mis mee....

    Dan blijft de processor over... opstarten gaat verder prima, fotos bekijken en internetten verder ook... Hij is alleen heeeeel erg traag en soms start ie gewoon uit zich zelf opnieuw op... Dus dan ik weer dat de processor wel goed is...
    Dat had je ons nog niet verteld... De tot nu toe door mij gemaakte assumpties waren gebaseerd op het BIOS verhaal. Nu je dit vertelt, kan het eigenlijk van alles zijn. Ikzelf zou in zo'n scenario kijken welke hardware er minimaal nodig is om het PCtje te laten draaien, en alle andere kaarten en geheugen er uit trekken. Dan zien of het wel werkt, en als dat het geval is, een voor een onderdelen bijsteken en testen. Mocht het in de basisconfiguratie al misgaan dan weet je waar je het in moet zoeken. Heb je nog onderdelen liggen van andere PCs? Probeer eens het uitwisselen van de videokaart e.d. Het meeste werk met dit soort "soms gaat het mis" storingen zit toch echt in het zoekwerk. Wat dat betreft heb ik ook liever dat iets gewoon stuk gaat. Aangezien ik niet de configuratie ken van de betreffende PC hou ik het hier eerst maar bij.




    The Buster
    Reageer

    #2
    RE: processor ??

    Pager schreef: luister het ligt niet aan de instelling, dat weet ik zeker heb ik nu al een aantal maal gecheckt... Die batterij is gewoon goed want anders zou de tijd constant weg zijn uit de bios zodra het netsnoer eruit word gehaald... Dat is dus niet het geval....

    Het geheugen is ook gecheckt ook niks mis mee....

    Dan blijft de processor over... opstarten gaat verder prima, fotos bekijken en internetten verder ook... Hij is alleen heeeeel erg traag en soms start ie gewoon uit zich zelf opnieuw op... Dus dan ik weer dat de processor wel goed is...
    En je hebt wel de goede moederbord bij je processor en dergelijke????
    Reageer

    #3
    RE: processor ??

    luister het ligt niet aan de instelling, dat weet ik zeker heb ik nu al een aantal maal gecheckt... Die batterij is gewoon goed want anders zou de tijd constant weg zijn uit de bios zodra het netsnoer eruit word gehaald... Dat is dus niet het geval....

    Het geheugen is ook gecheckt ook niks mis mee....

    Dan blijft de processor over... opstarten gaat verder prima, fotos bekijken en internetten verder ook... Hij is alleen heeeeel erg traag en soms start ie gewoon uit zich zelf opnieuw op... Dus dan ik weer dat de processor wel goed is...
    Reageer

    #4
    RE: processor ??

    Kingbee schreef:

    Wel eens?

    M'n oude Pii heeft pakweg zo'n 8jr. met zo'n batterij gedaan (en doet 't nog steeds)
    Ik heb hier PCtjes van pakweg drie jaar oud gehad waarvan het batterijtje toch echt vervangen moest worden. Hangt denk ik sterk van merk en type moederbord af.




    The Buster
    Reageer

    #5
    RE: processor ??

    Maniac schreef: Ja die dingen raken nog wel eens leeg , kun je overal wel halen die dingen.
    Wel eens?

    M'n oude Pii heeft pakweg zo'n 8jr. met zo'n batterij gedaan (en doet 't nog steeds)
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X