Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Boney M

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    M

    http://hotfile.com/dl/129494393/9f4b...ney_M.jpg.html
    Reageer

    #3
    RE: Boney M

    Oeps, dat had ik nog niet eens gezien.
    Maar ik denk dat het wel plezieriger is het te lezen in het Nederlands dan in het Engels.
    Nee, ik heb het niet vertaald, maar ook ergens gevonden op het internet.
    Reageer

    #4
    RE: Boney M

    Eeeeh dat staat ook al in de links van Oeds iets verder naar beneden
    Of heb je het even vertaald.
    Reageer

    #5
    RE: Boney M

    Zraenian schreef:

    zover ik weet zijn t duitsers

    -Z-
    Boney M was een Duitse disco-groep rond producer Frank Farian. Boney M scoorde in de periode 1976 - 1984 veel internationale hits, zoals Rivers of Babylon, Ma Baker, Hooray, hooray, it's a holi-holiday, Rasputin,Sunny en Daddy Cool.

    Boney M bestaat uit: Bobby Farrell (geboren te Aruba, nu woonachtig in Amsterdam), Anthea Farrell (Londen), Maureen Laurens (Amsterdam) en Denise Wijngaarden (Rotterdam). Producent van Boney M was Frank Farian, die later bekend zou worden met Milli Vanilli.

    Na diverse jaren uit beeld te zijn geweest, startte de groep vervolgens een come-back, waarin alleen Bobby Farrell van de oude bezetting is overgebleven.

    Momenteel zijn er 4 of 5 Boney M's, ieder ex-groepslid heeft zijn/haar eigen Boney M. Door de meeste fans wordt de groep rond voormalig leadzangeres Liz Mitchell gezien als meest originele. Zij was het immers die samen met Frank Farian voor het oorspronkelijke geluid van de hitsingles zorgde.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
4.122k views
Laatste bericht
434 reacties
1.076k views
Laatste bericht
76 reacties
96k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.226k views
Laatste bericht
234 reacties
309k views
Laatste bericht
47 reacties
72k views
Laatste bericht
17 reacties
12k views
Laatste bericht
312 reacties
318k views
Laatste bericht
Werken...
X