Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Beste mods,

    hierbij het verzoek om uit Nederlandse mokkels twee threads te verplaatsen naar Mokkels in Opkomst: Claire Brouwer en Angeligue Krüger. Beide dames zijn alleen op de regionale zenders te zien, en hebben geen landelijke bekendheid.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Dringend verzoek aan de mods om de tientallen "*** uit je nek" berichten, die Toyboy vandaag heeft geplaatst, te verwijderen.

    Die gast is zijn berichtensaldo aan het opkrikken door in verschillende threads allerlei hele korte nietszeggende commentaren te geven.

    De draadjes zijn al lastig genoeg door te spitten zonder deze troep.
    Als hij er zeg maar een stuk of 3 had gepost, had je mij er niet over gehoord, maar hier erger je je kapot aan.
    Verwijderd, daar maken wij geen big tissue van.

    Ik heb hem op de hoogte gesteld en de berichten van vandaag verwijderd.
    Heb er zelf ook moeite mee om op deze manier al die zinloze commentaar berichten door te lopen
    Reageer

    Dringend verzoek aan de mods om de tientallen "*** uit je nek" berichten, die Toyboy vandaag heeft geplaatst, te verwijderen.

    Die gast is zijn berichtensaldo aan het opkrikken door in verschillende threads allerlei hele korte nietszeggende commentaren te geven.

    De draadjes zijn al lastig genoeg door te spitten zonder deze troep.
    Als hij er zeg maar een stuk of 3 had gepost, had je mij er niet over gehoord, maar hier erger je je kapot aan.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door oeds
    Wat OnStageMusic in http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...s/7923-rihanna plaatst is ook niets nieuws, alleen een zipje
    Maar wel makkelijk voor mensen die het hele zwikje ineens willen downloaden, heb er niet zo'n problemen mee als dat bij grote series zoals deze in de Rihanna topic gedaan wordt.
    Weet niet wat andere members en mods hier van vinden? Hoor het graag.
    Hij heeft dit trouwens al vaker gedaan in diverse topics.
    Reageer

    Misschien niet helemaal op de juiste plek maar ik wou even kwijt dat ik "Schop een mod" mis.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
46 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
47 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X