Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Toprak Yalciner

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #56
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Genoeg tekst...tijd voor plaatjes
    Reageer

    #57
    Oorspronkelijk gepost door thej Bekijk bericht
    Deze aflevering was zowaar gratis als je met bv je fb inlogt. Stonden ook overal links op sites naar deze aflevering
    Je begrijpt me helemaal fout.
    Ik hoef die beelden "specifiek" op RTL echt niet te zien en weet ook wel dat ze elders staan. Op VKMag b.v. staat het nu ook nog.
    Foto's hoef ik hier ook niet te zien, want die staan elders ook nog ...bij de buren b.v. Bovendien als er iets op Inet komt krijg je het er NOOIT meer vanaf....en ik weet heus wel waar je dan moet zoeken.

    Mij gaat het erom dat je andere sites vraagt de content te verwijderen terwijl op de "BRON" van heel het gebeuren het dan gewoon wel te zien is.

    Wat heeft het dan voor nut dat het op Mokkels weg moet? (p.s dit is geen vraag van mij maar een stelling.)

    Maar nogmaals, ik kijk bewust geen materiaal op zulke RTL sites. Kan gratis zijn wat ze zeggen, maar vooral je daar doorheen bent moet je van alles invullen en willen ze van alles van je weten...pfff....en nee ik heb geen FB. ...ook al zoiets. Dit soort sites zijn allemaal bedoeld om je knip te laten trekken op welke manier dan ook....daarom hebben ze het ook zo moeilijk gemaakt voordat je bij een videootje kan. En dan is dat ook nog van een LQ steam kwaliteit.

    En omdat het vermoeden al bestond dat dit allemaal een toneelspelletje was van JFK en RTL is het misschien wel zo ( even natte vingerwerk ) dat JFK en RTL graag willen dat op andere sites de boel verwijderd moet worden.
    Kijkers die het dan willen zien (ophef in de media over een naakte Toprak) kunnen dan (jawel) inloggen op RTL site....hoor je de kassa al rinkelen.
    Aangepast door Kanus; 16 december 2016, 00:46.
    Reageer

    #58
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Zullen ze RTL ook gevraagd hebben om de video te verwijderen van de site van Carlo TV show...of tenminste die scene met getoonde foto's eruit te knippen.


    Zelf wil ik geen RTL terug kijken om dat te controleren omdat je tegenwoordig moet registreren, inloggen en waarschijnlijk ook moet betalen.
    Ik zie wel dat die afl. er nog staat....maar of die ook doet en of de scene weg is weet ik dus niet

    Zolang het daar nog wel staat, ( en btw ook nog eens door die mensen die daar de schuld van zijn) is het wel heel flauw om andere sites/forums op hun vingers te tikken.
    Maar ja is mijn mening.
    Deze aflevering was zowaar gratis als je met bv je fb inlogt. Stonden ook overal links op sites naar deze aflevering
    Reageer

    #59
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    met de vraag of de foto's en screencaps van de 'illegale' foto die bij Carlo's tv cafe getoond werd van het forum verwijderd kunnen worden.

    Zullen ze RTL ook gevraagd hebben om de video te verwijderen van de site van Carlo TV show...of tenminste die scene met getoonde foto's eruit te knippen.


    Zelf wil ik geen RTL terug kijken om dat te controleren omdat je tegenwoordig moet registreren, inloggen en waarschijnlijk ook moet betalen.
    Ik zie wel dat die afl. er nog staat....maar of die ook doet en of de scene weg is weet ik dus niet

    Zolang het daar nog wel staat, ( en btw ook nog eens door die mensen die daar de schuld van zijn) is het wel heel flauw om andere sites/forums op hun vingers te tikken.
    Maar ja is mijn mening.
    Reageer

    #60
    Oorspronkelijk gepost door Rockstargames Bekijk bericht
    Als iemand de foto`s kan uploaden zou fijn zijn , of zijn er geen hd plaatjes van?
    Beste mensen,

    Ik kreeg vandaag van de redactie van Mokkels de opmerking dat JFK ons benaderd heeft met de vraag of de foto's en screencaps van de 'illegale' foto die bij Carlo's tv cafe getoond werd van het forum verwijderd kunnen worden. De foto's en video's zijn inmiddels door ons verwijderd en het vriendelijke verzoek aan jullie om dat zo te houden. Dus aub niet meer deze caps en video's posten. Ook geen verzoeken om zaken per PM door te srturen.

    Bedankt voor jullie begrip!

    GRTZ
    Huusje
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
444 reacties
1.081k views
Laatste bericht
1 antwoord
789 views
Laatste bericht
3k reacties
6.072k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.001k views
Laatste bericht
5 reacties
7k views
Laatste bericht
4k reacties
7.043k views
Laatste bericht
3k reacties
5.228k views
Laatste bericht
124 reacties
153k views
Laatste bericht
Werken...
X